poniedziałek, 4 marca 2013

Księżniczka [3]

Ku mojemu olbrzymiemu zaskoczeniu, Księżniczka po ostatniej (piątkowej) jeździe stwierdziła:

[K] - muszę coś panu powiedzieć
[ja] - tak?
[K] - chciałam podziękować za to, że uczy mnie pan nie tylko jazdy ale i życia
[ja] - bez przesady...
[K] - naprawdę to zrozumiałam, dziękuję i obiecuję poprawę

No zaskoczyła mnie, myślałem że prędzej zmieni sobie instruktora.

W sobotę chciałbym wybrać się do salonu ... Toyoty. Interesuje mnie Yaris w wersji hybrydowej w praktyce. Czyli w jeździe. Powinienem się uczyć, więc nie wiem czy uda mi się wyskoczyć do salonu choćby na godzinę.

Tymczasem drgnęły statystyki zdawalności egzaminów teoretycznych. Średnia krajowa obecnie to około 17%, a w Lublinie - uwaga - aż 29% (kurierlubelski)! Wcześniej było to na poziomie prawie 80%. Miasto Chełm jest jeszcze lepsze - osiągając ponad 35%! I o czym to świadczy, że są tam najlepsi instruktorzy?

Tak czy siak, potwierdza się to w tym, co widzę - bo kursanci (jeszcze nie wszyscy) przykładają się do nauki, zadają mądre pytania i używają mózgu. Oby tak dalej, przecież to nie takie straszne i trudne.

13 komentarzy:

  1. no widzisz dobrze żeś wpłynął na nią ;) a co do zdawalności to robi też swoje mniej chętnych ;) pozdro anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej chętnych = więcej przygotowanych? Czy jak?

      Usuń
    2. mniej chętnych w sensie mniej osób chcących robić kurs na prawko bynajmniej u mnie tu na Podkarpaciu tak jest nie widać tu oblegania kursantów ;)

      Usuń
  2. Jaki żenujący tekst! :D Ile ta "księżniczka" ma lat, że tak Ci pojechała? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiadomo, że w Chełmie sami najlepsi szkolą.
    Ty na bieżąco, ja mam zamiar zacząć... ;)

    PS. Dostałeś może wezwanie do Starostwa w celu przedłożenia info o niekaralności i potwierdzenia pozostałych danych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, nic nie dostałem :)

      Usuń
    2. Właśnie czytałem że niektóre Starostwa już podjęły taką akcję i "hurtowo" wzywają instruktorów

      Usuń
    3. Hmmm, nie wiem po co. Nie mają co robić?

      Usuń
    4. Jak to w urzędach ;)
      Pierwsza czynność urzędnika - nalać wody do czajnika, a potem to już jakoś aby dzień "przebimbać" do 15.00 :P

      Usuń
    5. A niech spadają na drzewo! :P

      Usuń