wtorek, 19 listopada 2013

Malowanie

Uff, jestem po porannych jazdach - teraz czas na śniadanie i zaparzenie melisy. Nie dlatego, że koś mnie wkurzył - wyjątkowo nie, tym razem przejechałem główną ulicą w mieście. Remontowana, to też sporo na niej utrudnień w ruchu, a jeszcze więcej bałaganu przez samych remontujących. Oznakowanie poziome barwy żółtej jest totalnie głupie, aż czekam aż Ana się tamtędy przejedzie i wyjaśni mi sens i logikę tych wszystkich linii i strzałek. Po południu pojadę tam jeszcze raz z aparatem i udokumentuję te wyczyny malarskie drogowców.

Tymczasem w zupełnie innym punkcie miasta oddano do użytku nowy, całkiem spory parking. Ma niebagatelną zaletę - niski krawężnik. To powoduje, że jeśli jakiś kursant nie potrafi wyczuć momentu zatrzymania pojazdu dotknie (czasem uderzy) w krawężnik kołami, a nie zderzakiem - co się bardzo często zdarza. Lepiej się tego nauczyć w czasie kursu...


20 komentarzy:

  1. Jak będzie wszystko ok to jutro dzwonie i się umawiam :D
    I tak się nie przyznam że ja to ja i że prawko mam bo wstyd będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydobyłem to z folderu spam ;-)
      Bez obawy, codziennie dzwoni 5-10 osób, więc nie będę wiedział czy Ty to Ty. Dziś też dzwoniło parę osób, może jedną z nich byłaś Ty? :D

      Usuń
    2. Może i tak nie powiem :D
      Nawet że mam prawko :D
      Przyznam się publicznie tu że jeździłam z tobą :D

      Usuń
    3. Już się tych jazd nie mogę doczekać :D

      Po 2h będziesz miał mnie dość :D

      Usuń
    4. Bo wygadana jestem :D Ale kulturalna też by nie było :))
      Uwielbiam komentować :D Szczególnie przesiadki egzaminacyjne :D

      Usuń
    5. Aha, czyli ta najwięcej mówiąca to będziesz Ty :) :)

      Usuń
    6. Taka już jestem i nic tego nie zmieni :D

      Usuń
    7. Zawsze myślałam że nie gadam dużo, aż nie przejechałam się dzisiaj elką z tyłu ;) instruktor pytał czy żyję tam z tyłu bo coś cicho w tym aucie biorąc pod uwagę że ja w nim siedzę... a ja tylko nie chciałam przeszkadzać ;)
      Bawiłam się dzisiaj w egzaminatora na placu :D

      Usuń
    8. Ja tam jak robiłam prawko to udana byłam :D Np sprawdzałam cierpliwość instruktora :P
      To potem sam się nie odzywał :( I nudno mi było gadać sama do siebie :C

      Usuń
    9. Miałam tak ostatnio jak mi się na łuku nudziło ;)

      Usuń
    10. Ja tam radyjko na full, otwieranie szybki, jedna łapa na kierownicy druga za oknem (machałam, zahowywałam się mało kulturalnie :D) tylko zmieniałam je jak trza bieg było zmienić :D

      Usuń
    11. U mnie nie ma opcji żeby radyjko było na full... jest tak jak instruktor ustawi ;)

      Usuń
    12. W toyotce są takie fajne przyciski przy kierownicy :D
      Nimi sama pogłaszałam... Aż mi wyłączał i nie umiałam włączyć :(

      Usuń
  2. Coś mi komy kasuje :D
    Oczywiście że ci wyjaśnie ale... tutaj... Nie przyznam się że ja to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czemu miały służyć te słupki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to zastanawia ;)

      Usuń
    2. Pewnie po to są by kierowcy nie wjeżdżali poza krawężnik :D
      Są spece którzy to preferują. Tak to odbiją się od słupka i zgnieciony zderzak :D

      Usuń