poniedziałek, 25 listopada 2013

Pytanie egzaminacyjne

Podwożę ostatnio kursantkę na egzamin teoretyczny do WORD. Po półgodzinie dzwoni z prośbą, by ją odebrać. Nie zdała, z grupy 12 osób jedynie jedna miała wynik pozytywny. Czyli 11 osób oblało.

Tymczasem jedno z pytań egzaminacyjnych jest bardzo podobne do tego:

Jaka będzie prawidłowa kolejność opuszczenia tego miejsca?
czarne auto nr 1, czerwone nr 2,niebieskie nr 3,

Rzecz oczywiście dzieje się dynamicznie, nie tak jak u mnie na rysunku:

a) 2-3-1
b) 1-2-3
c) 1-3-2

Łatwe, ale dla zestresowanego kursanta może być całkiem trudne... (pytanie to ma wartość 3 pkt). Poprawna odpowiedź pojawi się w następnym wpisie :)

5 komentarzy:

  1. hmm... nie wiem czy dobrze kombinuje c?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się wydaje że C

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym dała B ;) Dawno nic nie komentowałam tu u ciebie w blogu bo praca wciąga człowieka na dobre ;)
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. też na początku pomyślałam o b ale 2 ma 3 po prawej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm dobra, przyznam się, że nie wiem...odpowiedzi jaką bym dała nie ma na liście ;p.

    OdpowiedzUsuń