sobota, 27 czerwca 2015

Dzień powszedni

Jest mokro, od samego rana pada deszcz. Jedni mówią że nie jest przyjemnie, inni że jest bardzo brzydko. A wszystko zależy tylko od tego co jest w naszych głowach - wszak padający deszcz nie musi nastrajać minorowo, wystarczy pozytywnie spojrzeć na otaczający świat pomimo deszczowej aury. Kilka dni temu prawie cały dzień padał deszcz.

Dla kierowców w mieście to nie był dobry dzień, dwa poważne wypadki i kilkanaście kolizji (w tym dwa auta które wjechały w samochód nauki jazdy - mojego kolegę z pracy).


Tymczasem już z samego rana pozytywnie zaskakuje mnie internetowa perfumeria, która w ekspresowym tempie realizuje moje zamówienia. W poniedziałek późnym wieczorem zamawiam dwa zapachy, a w środę rano paczka czeka na mnie w paczkomacie - wg mnie to najlepszy wybór na dostarczanie przesyłek - nie dość że z pracy mam bardzo blisko do paczkomatu, to jeszcze mogę odebrać w dowolnym momencie, nikt mnie nie ponagla :) SUPER.

A pod koniec dnia włączam klimatyzację, pomimo tego że na zewnątrz tylko 17 stopni, ogólnie jest parno.
Na koniec jedno ze zdjęć z Majorki.

Alcudia tuż po delikatnym deszczu

7 komentarzy:

  1. Kazdy dzien powszedni moze byc ciekawy bez wzgledu na pogode, to zalezy tylko od nas i od tego, ktora noga rankiem wstaniemy ;))
    Moje wspomnienia z uliczek Majorki sa tak klimatyczne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uliczka wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń