środa, 10 czerwca 2015

Majorka

Prawdopodobnie odpoczywam i relaksuję się na jednej z piękniejszych plaż w Europie. Wśród niewielkiej jeszcze ilości turystów - bo przed sezonem - oraz szumu śródziemnomorskich fal. Post publikuje się zgodnie z ustalonym harmonogramem, a ja zabrałem okularki do pływania i być może właśnie teraz nurkuję, oddając się wyciszeniu i zabawie.
Majorka, źródło - internet
Majorka pojawiła się w moich planach jakieś pół roku temu, więc nie czekając zbyt długo po prostu kupiłem wycieczkę i ... to właśnie ten czas :) Nie mam internetu, zresztą nawet nie wiem - jest to tak mało istotne, że nie ma znaczenia.

Ps. Okazało się, że wycieczka będzie jeszcze tańsza od tego co zapłaciłem (kupowałem w styczniu) i to o ponad 300 zł na osobę. Biuro podróży gwarantuje najniższą cenę, nawet w last minute kiedy obniżają ceny aby tylko wypełnić samolot i hotel. Więc pewnie nadplate mam już na koncie :-)


8 komentarzy: