środa, 17 czerwca 2015

Majorka - foto [1]

Jest piękna, zachwycająca, powodująca że aż się chce człowiek zatrzymać, popatrzeć dłużej i uwiecznić na fotografiach. Ponieważ dopiero dziś powoli zaczynam funkcjonować w Polsce, na początek kilka zdjęć w tym i kolejnym wpisie, a w międzyczasie postaram się uporać z obowiązkami i coś więcej napisać :)

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, niektóre robione zza szyby (brudnej, lub pękniętej - jak w jednym z autokarów) bez jakiegokolwiek poprawiania. Niektóre zrobione słabym aparatem fotograficznym, inne telefonem.

ponad chmurami :)
zachęcające wejście do restauracji

zatoka nieopodal Alcudii
Port de Pollenca

8 komentarzy:

  1. Ładnie, ale dla mnie byłoby chyba za ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich 30 stopni to nie to samo co u nas. Tam jest lepiej.

      Usuń
  2. Bryza łagodzi klimat:) Śliczne zdjęcia, szczególnie to ponad chmurami, a i w rameczce z palm też ładnie morze wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to mój komentarz:)))
      cudARTeńka:))))

      Usuń
    2. Jeszcze raz - ładne zdjecia:))))

      Usuń
    3. A już się cieszyłem że mam NOWĄ czytelniczkę ;-) Pozdrówy cudARTeńko - musisz się wybrać na Majorkę, będziesz nią zachwycona tak jak i ja zapewne :)

      Usuń
    4. Tak pięknie jest na Twoich fotografiach, że chciałabym zobaczyć tę wsypę na własne oczy:)))

      Usuń
  3. kurcze cudne widoki i do tego kasę Ci zwrócili no żyć nie umierać :D

    OdpowiedzUsuń