poniedziałek, 5 marca 2018

Krok w przód

Zapukałem do sąsiada wczoraj wieczorem... Po dłuższej chwili rozległ się dźwięk otwieranego zamka i w drzwiach, ale nieco głębiej w korytarzu stanęli oboje - starszy pan oraz jego córka. Przeprosiłem że przeszkadzam i zapytałem, czy w te mrozy nie potrzebują jakiejś pomocy. Że może trzeba zakupy zrobić, albo coś cięższego przenieść, a może wyrzucić śmieci, albo gdzieś podjechać autem...


Podczas mojego wywodu starszy pan, który stał jakby w półmroku lekko się uśmiechnął, a jego córka która była przy drzwiach również chyba była mile zaskoczona. Na wszystkie moje pytania odpowiedziała "nie" lub "dziękuję, nie". Pożegnałem się więc i wróciłem do siebie.

Dobrze, że jest z nim córka. Na pewno opiekuje się nim jak trzeba.

22 komentarze:

  1. fajnie, ze to zrobiles..na pewno byli mile zaskoczeni i wiedza, ze maja w Tobie pomocnego czlowieka. Nigdy nie wiadomo, moze kiedys beda Ciebie potrzebowali i juz wiedza, gdzie zapukac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno, wcześnie wstajesz.... :) Miłego poniedziałku, do mnie od ponad pół godziny zagląda Słońce.

      Usuń
    2. Na dodatek w Portugalii bylo o godzine wczesniej, wczesnie wstaje...wiadomo. poza tym lubie!a tutaj o tej godzinie kiedy pisalam szalala burza! z piorunami i deszczem. na Atlantyku sztorm!

      Usuń
    3. A Ty tez cos wczesnie wstajesz!

      Usuń
    4. Miałem na rano Grażyno, więc wstałem :) Słońce mnie przywitało, nie było tak źle...

      Usuń
  2. Hello Tomek!
    That was very nice to ask if they needed help from you!
    I really appreciate your thoughts for them!
    Wishing you a lovely new week and a happy day!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że trafiłeś też na córkę to i ona zobaczyła, że jak nie ma jej u ojca to jednak sąsiedzi zwracają na niego uwagę bo pewnie sobie myślała, że go wszyscy olewają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ciekawe co sobie o mnie pomyśleli...

      Usuń
    2. już Ci mówię: "jaki miły młody człowiek wśród tej młodzieży która się teraz o nikogo poza sobą nie troszczy i nikim nie interesuje. Taki miły wyjątek od reguły"

      :D

      Usuń
    3. Taaaa, zwłaszcza przymiotnik "młody" tu pasuje :P

      Usuń
    4. Sam pisałeś, że chyba jesteś młodszy ode mnie, gówniarzu. (uśmiech)

      Już Ci pisałem - dobrze, że poszedłeś.

      Usuń
    5. Brawo Tomek! Zuch chłopak! :-D

      Usuń
    6. Dzięki Polly i chłopaki, lepiej się dziś czuję.

      Usuń
    7. wszystkie osoby około 60 i więcej mówią młodzież już nawet o tych lat 40. Moje sąsiadki jak jeżdżą ze mną windą często do mnie mówią: bo Wy młodzi to już czegoś tam nie wiecie, nie widzicie i tak dalej ... zatem dla tego sąsiada jesteś młody. Czy siwy czy nie, czy lat 40 czy nie on stary Ty młody. Proste

      Usuń
    8. Możliwe że tak pomyślał :)

      Usuń
  4. Dimi, Grażyna i ja nie mieścimy się w kategorii "Dzięki Polly i chłopaki, lepiej się dziś czuję."?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, gdyż Wam odpisałem w oddzielnych komentarzach.

      Usuń
  5. Tomku, jak miło przeczytać, że to zrobiłeś :) Nawet trochę inspiruje do działania. Świat jest jakby odrobinkę lepszy :)

    OdpowiedzUsuń