piątek, 23 marca 2018

Mówię do ciebie cicho

Rafał Wojaczek

Mówię do ciebie tak cicho jakbym świecił
I kwitną gwiazdy na łące mojej krwi
Stoi mi w oczach gwiazda twojej krwi
Mówię tak cicho aż mój cień jest biały

Jestem chłodną wyspą dla twojego ciała
które upada w noc gorącą kroplą
Mówię do ciebie tak cicho jak przez sen
płonie twój pot na mojej skórze

Mówię do ciebie tak cicho jak ptak
o świcie słońce upuszcza w twoje oczy
Mówię do ciebie tak cicho
Jak łza rzeźbi zmarszczkę

Mówię tak cicho
jak ty do mnie



I na dziś tyle, dziękuję dobrej duszy za podesłanie wiersza...


16 komentarzy:

  1. Tylko się uśmiechnę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem za bardzo przepracowany, bo przeczytałem dwa razy i nie bardzo to do mnie trafia.
    No trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie odbieraj mi pierwszeństwa najbardziej przepracowanego! Tylko nie to!!! :)

      Usuń
  3. wiadomo kto podesłał wiersz nawet beż uśmiechania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Ty to w ogóle dużo wiesz Polly :D

      Usuń
    2. lubię być dobrze poinformowana :D

      Usuń
    3. To dobrze, jesteś na tyle bezpieczna (dla mnie, dla(...)) że jest ok... Pozdrów Lu od "dalekiego znajomego" i wpisz coś, bo zaglądam od paru dni i stary wpis :P

      Usuń
    4. wiem, wiem zalegam z ostatnią częścią ale nie miałam czasu. W tygodniu słabo (książki mnie ostatnio wciągnęły i robienie kartek na święta) a wczoraj z kolei byłam na festiwalu fotograficznym do 23.00 też jakoś nie było kiedy. W weekend już się postaram to skończyć :)

      Usuń
    5. O, to wspólnie z Lu czy to były jego dzieła?

      Usuń
    6. byłam z Lu i z naszymi znajomymi (Lu poznał fajnych ludzi w tej szkole i z kilkoma się teraz przyjaźnimy). Wystawa była dosyć znanych fotografów a nas interesował wykład Tomaszewskiego. Dziś swoje zdjęcia pokaże i opowie o nich Pan Arcimowicz (fotograf Martyny Wojciechowskiej) choć ja za nim akurat nie przepadam.

      Usuń
    7. Pewnie zrobisz relację, jutro obejrzę bo dziś to już nie...

      Usuń
    8. nieeee z tego nie mam relacji no chyba, że mnie na tym festiwalu gdzieś uchwycili jacyś fotografowie. Ale jeszcze się nigdzie nie widziałam.

      Usuń
    9. Aha, no to nic - myślałem że sobie pooglądam coś ciekawego...

      Usuń
    10. znajdź w okolicy jakiś wernisaż idź i pooglądaj na żywo :D

      Usuń