sobota, 21 kwietnia 2018

Podsumowanie tygodnia 28

Poniedziałek

Szykuje się ciężki tydzień, mnóstwo ludzi czeka w kolejce na jazdy.

Wtorek

Egzamin wewnętrzny praktyczny. W końcu ktoś zdał. 18-letni, grzeczny i słuchający mnie. Przyszedł od innego instruktora i już został. Miał spore braki, ale jak ktoś chce - da radę. No i zdał egzamin, w firmie uważają go za geniusza (sekretarka: zdałeś u Tomka? Niesamowite, musisz jeździć genialnie...)

Środa

Trasa. Łapię oddech, zachwycam się zielenią i chmurami.


Czwartek

Dwa egzaminu z jazdy i oba negatywne. Jeden przy samym końcu (nieustąpienie pierwszeństwa), drugi na wzniesieniu (początek egzaminu).

Piątek

Po jazdach ledwo żyję, a jeszcze czeka mnie godzina innej pracy i długi wyjazd...

13 komentarzy:

  1. nie do wiary, że straszą Tobą kursantów :D

    U mnie w tym tygodniu Dyrektorka wymyśliła kolejne rewolucyjne zmiany ale co tam, jakoś damy radę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to kolejki czekające na jazdę, a ja już chciałem się do Ciebie zgłosić :> ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że już nie jeżdżę, bo Tomek osobiście zabrałby mi prawo. Lubiłem łamać chyba wszystkie... No, prawie wszystkie przepisy. (uśmiech)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałbym zamknąć oczy gdybyśmy jechali i Ty byś kierował...otwieralbym dopiero u celu podróży... :)

      Usuń
    2. Dobrze, że ja rowerem jeżdżę, jednoosobowym, dodam :P

      Usuń
    3. Też łamiesz przepisy? :)

      Usuń
  4. Zapomniałem napisać, ze w Lublinie jest ciekawa wystawa. W Galerii Labirynt można zobaczyć ilustracje Janusza Grabiańskiego do "Cudowna podróży".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. errata:
      Do "Cudownej podróży".

      Usuń
    2. Widzisz, Ty bardziej się orientujesz co u mnie w mieście...

      Usuń
  5. Dobre w tym wszystkim jest to, ze zachwycasz się zielenią i chmurami 😊

    OdpowiedzUsuń