wtorek, 24 kwietnia 2018

Pragnienie

Robię zmianę. Chłopak, który kończy jazdę wsiada na tył i prosi żeby go podwieźć. Za kierownicą przygotowuje się młoda dziewczyna, ale nawet ja zauważam że w ciąży. Przed ruszeniem ogląda się do tyłu i zwraca uwagę chłopakowi, żeby zapiął pasy. Ten wyraźnie niezadowolony zapina, ale po chwili zaczyna dialog...

- a jak to tak, Ty bez pasów a mnie upominasz?
- tak, bo ja mogę (odpowiada kursantka, ja się nie wtrącam na razie)
- a dlaczego Ty możesz bez a ja muszę zapinać? (pyta jeszcze bardziej poirytowany niż wcześniej)
- bo...jestem w ciąży (odpowiada ona)
- też bym chciał...(skwitował chłopak)
- nie żartuj, naprawdę chciałbyś być w ciąży? (pytam z niedowierzaniem)
- no gdybym mógł wtedy nie zapinać pasów, to tak (odpowiedział)


18 komentarzy:

  1. A ja mu życzę żeby był w ciąży / choć to mało prawdopodobne/ ;) i przeszedl poród ;) Ja osobiscie lubie zapinać pasy, bez pasów zreszta moje auto nie ruszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, on na pewno nie kupiłby takiego auta, bo to prawdziwy kozak...

      Usuń
    2. Ja to się nie mogę nadziwić takim ludziom, naprawdę. Płaca za kurs, chcą zrobić prawo jazdy, a brak zaangażowania jakiegokolwiek i to wymadrzalstwo na każdym kroku. Wszystkowiedzący, którzy szkodzą samym sobie.

      Usuń
    3. Mnie też to wciąż zadziwia. I wiesz co? Jak jestem po pracy, staram się szybko zapominać, ale ciężko czasem...

      Usuń
  2. Co raz gorzej z przyszłością narodu. Ten co nie chce pasów zapiąć to pryszcz, ale kto będzie leczył za kilka lat?
    Wpiszcie sobie "szpital pediatryczny zamknięty z braku lekarzy". Wychodzi lista oddziałów zamkniętych.
    To nie jest bez konsekwencji, że podstawówka wyprodukuje debili, oni poleźli do gimnazjów, tam utrzymano ich na poziomie dotychczasowym, a nawet niższym, poleźli lub nie do zawodówek, wyjdą na rynek pracy i będzie git.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ostatnio wspominałeś, że ktoś nie używał kierunkowskazów...

      Usuń
  3. za mało na kursie pokazują filmikow co się dzieje z człowiekiem który podczas wypadku nie miał zapiętych pasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z psychologicznego punktu widzenia takie filmiki nie skutkują,a jeśli już, to z odwrotnym skutkiem. Pozdrawiam,

      Usuń
    2. Wiecie co? U mnie w programie w ogóle nie ma takich filmików ze skutkami niezapiętych pasów. Ja tego nie pokazuję, bo tego nie mam nawet.

      Usuń
    3. mnie się wydaje, że mnie puszczali na jakichś zajęciach co mieliśmy wszyscy razem na kursie.

      Usuń
    4. Kiedyś, jak pracowałem na własnych materiałach to miałem. Ale dziś - mam program z firmy i na nim muszę się opierać, a tam nic takiego nie ma.

      Usuń
  4. Ech, odwrócona logika, przecież zapisanie pasów, to dla bezpieczeństwa. Ja wiem, wiem, brzmię staro, i bez poczucia humoru (nie mylić z humorami, chociaż to też zamierzchła teoria).

    OdpowiedzUsuń
  5. A może chłopak chciałby po prostu, żeby ktoś go zapłodnił, pasy to taka wymówka. (uśmiech)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, ze Tomek nie wyłapał aluzji. Gdyby był bardziej spostrzegawczy blotka kończyłaby się przynajmniej

      - no gdybym mógł wtedy nie zapinać pasów, to tak (odpowiedział i mrugnął porozumiewawczo, oblizując wargi pożądliwie, a uwodzicielsko)

      Usuń
    2. Czarny - wszystko możliwe...

      Dariusz - to bym się wtedy zdziwił dopiero...

      Usuń