sobota, 9 października 2021

Podsumowanie tygodnia 208

Poniedziałek

Po zepsutym weekendzie także poniedziałek nie najlepszy. No i dyscyplinująca rozmowa z głównym managerem. A po południu jadę na dłuższą wycieczkę rowerem wracając po ciemku - ale mam nowe bardzo dobre oświetlenie.

Wtorek

Po południu ulga, jednak manager nie miał racji. Wieczorem koleżanka z winem.

Środa

Powoli emocje opadają, a dzień jest w miarę spokojny.

Czwartek

Poranek z przymrozkiem i szronem na szybach - oczywiście moja Toyota nocuje w garażu więc mnie to nie dotyczy.

Piątek

Odbieram polecony od centrali Toyoty - zapraszają mnie do serwisu na wymianę jakiegoś elementu (chyba chodzi o sterownik) który może wadliwie działać, ale na razie się tym nie przejmuję - ponieważ myślami jestem już gdzie indziej :)

6 komentarzy: