sobota, 21 maja 2022

Podsumowanie tygodnia 240

Poniedziałek

Dzwonię do nadawcy z allegro z reklamacją. Paczka, która powinna być u mnie w środę (11-go maja) wciąż gdzieś sobie przystanęła. Młody męski (określiłbym go nawet jako prawie dziecięcy, co najwyżej młodzieżowy) z drugiej strony telefonu obiecał zająć się sprawą.


Wtorek

Główny manager okazał mnóstwo pochwał co do mojego środka lokomocji jakim jest hulajnoga. Zdziwiło mnie to trochę, myślałem że nie zauważa niczego poza swoim prawie Maybachem.

Środa

Wciąż nie odebrałem zamówionej książki z Emipku. Przedłużyłem jej oczekiwanie na mnie o 7 dni, ale nigdy mi nie po drodze wracając z pracy...

Czwartek

Dwa tygodnie urlopu jest już wpisane w grafik. Niebawem będę odpoczywał, tylko właśnie gdzie? Po pracy gorący wieczór (dwugodzinne wyjście na sauny) oraz odbiór paczki którą wysłali ponownie (jak się okazało pierwsza została uszkodzona) a po powrocie do domu próba zorganizowania wyjazdu urlopowego. 

Początkowo decyduję się na Bułgarię ale po kilku odsłonach oferta drożeje o około 250 zł. Szukam czegoś innego i znajduję Peloponez ale ta również w szalonym tempie idzie do góry (o 350 zł) w dodatku ciągle wyskakują komunikaty o coraz mniejszej dostępności oferty! Po obejrzeniu innych propozycji biura podróży ostatecznie wybieram wyjazd na Majorkę i od razu ją kupuję (następnego dnia oferta jest dużo droższa). Uff udało się!

Piątek

Cały dzień lekki ból głowy, po pracy odbieram książkę z Empiku i jadę do dużego miasta. Wieczorem koncert a potem szlajanie się do późnych godzin nocnych (lody/pokazy multimedialne/lody/spotkanie online/lody/kolacja/lody) po starym mieście pełnym ludzi. 

8 komentarzy:

  1. TAk ceny lecą w górę, ja z bratem szybko zapłaciliśmy za Maderę, Konkurencja miała o 2000zł wiecej...Fajnie, polubiłam Majorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majorka jest świetna, może kiedyś tam zamieszkam na stare lata? 😊

      Usuń
  2. A jaką książkę w EMPIK-u kupiłeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z opisu piątkowego "nocnego wieczoru" wynika że w dużym mieście mają bardzo smaczne...lody ;)
    Na Majorce niech lody będą także bardzo smaczne, fajnego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, lody są tu przepyszne. Na Majorce może być różnie, ale tam będę głównie pływał 😁

      Usuń
  4. Hiszpania to zawsze dobry wybór, jej wyspiarska część też. Jeśli szukasz inspiracji to polecam Ci bloga Julki, która tam mieszka ( idayvuelta-jula.blogspot.com ). A nie łatwiej odbierać paczkę w paczkomacie? Fajnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki, już zerknąłem na jej blog. A paczkomaty są o wiele wygodniejsze, ale przesyłka do salonu jest bezpłatna.

      Usuń