sobota, 10 grudnia 2022

Podsumowanie tygodnia 269

Poniedziałek

[Z] - jak tam, doszedłeś do siebie po szkoleniu?
[ja]- nie, wciąż nie
[Z] - o rany!

Po pracy odkrywam w skrzynce niegrzeczną kartkę. Życzenia świąteczne. Kolejny raz w tak krótkim czasie od R. Szok, dziękując mu w okienku messengera dowiaduję się, że to nie koniec, ponieważ zapomniał włożyć "niespodziankę" i wysłał ją drugim listem. Ale fajnie!

Tego samego dnia Hebius niechcący namawia do zakupu niegrzecznej literatury. Nie zastanawiam się długo i zamawiam dwie książki od razu chwaląc mu się. Po kilkudziesięciu minutach pisze do mnie:

Jezus Maria!
to jest bardzo słaba literatura

No i sam nie wiem co robić, zamówienie jeszcze nie opłacone, ale już zamówione.

Wtorek

Znowu zamawiam książkę, tym razem już tylko thriller - Daisy Darker. Zaciekawił mnie opis na blogu Agnieszki, czekam na zamówienie :)

Środa

W pracy luz, mam czasu aż nadto. Po pracy jeszcze kilka obowiązków i do domu wracam przed ósmą. Pakuję się, ponieważ niebawem wyjeżdżam.

Czwartek

Ostatni w tym tygodniu dzień w pracy. Przyjeżdżam już spakowany, bo po "robocie" od razu jadę do dużego miasta. Z różnych powodów lepiej byłoby, gdybym jeszcze zajrzał do domu ale logistycznie jest to dość trudne. "Miej swoje życie", "nie uzależniaj się dla kogoś, nie zmieniaj się" - jak mówiła psychiatra tak zamierzam robić. Więc wyjeżdżam, chciałbym trochę odpocząć i korzystać z życia, bo kto wie ile ono jeszcze potrwa...

Piątek

Błogie lenistwo, w dużym mieście załatwiam kilka spraw wbrew pozorom taniej niż u mnie w miasteczku. A jakość usługi co najmniej na takim samym poziomie jeśli nie lepiej. Po południu odpoczynek w aquaparku, a konkretnie - na saunach. A do pracy wracam dopiero w czwartek :P 

WOtwórz
Dariusz

12 komentarzy:

  1. Najważniejsze, to żeby się książka podobała, niezależnie od tego, czy to mocna, czy słaba literatura ;) Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego urlopu. I słuchaj lekarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zmienił psychiatrę, bo ta jest do dupy.
      Ale to twoje życie i twój wybór :)
      Na pewno jest łatwiej, jak się patrzy egoistycznie tylko na swój interes. Na krótką metę. Chociaż niektórzy potrafią i na długą. Można wtedy tylko współczuć ich partnerom i bliskim.

      Usuń
    2. To nie do końca tak, ale dzięki że próbujesz dać radę 😁

      Usuń
    3. A broń Boże! Nie udzielam żadnych rad! Bo znów będzie jak z tymi książkami :D

      Usuń
    4. A jaka była ostatecznie decyzja w kwestii zamówionych książek pana Nowaka? :D

      Usuń
    5. Jestem poza domem. Przedłużyłem ewentualny odbiór 😜

      Usuń
  3. Co oznacza niegrzeczna kartka? 🤨
    Fajnie, że sobie wyjechałeś, ja też planowałam, ale się nie udało.

    Ciekawa jestem jak Ci się spodoba książka, która zwłaszcza zakończenie i czy się domyślisz właśnie takiego finału 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka, która powinna być dostępna jedynie dla osób pełnoletnich 😜

      Książkę odbiorę jak wrócę do domu, ale już nie mogę się doczekać 😀

      Usuń