sobota, 22 kwietnia 2023

Podsumowanie tygodnia 288

Poniedziałek

Długi dzień, a ból gardła nie ułatwia sprawy. Raczej chłodno, choć tulipany zaczynają już kwitnąć.

Wtorek 

Na dokładkę ostry katar. Wieczorem idę do apteki po leki.

Środa 

Muszę odwołać dwa spotkania po pracy, ze względu na słabość i niedyspozycyjność. Leki działają ale jakoś niezbyt szybko. 

Czwartek 

Wyjeżdżam w kilkudniową delegację. Na szczęście z nosa już tam mocno się nie leje, więc funkcjonować można swobodniej. Kilkugodzinna podróż nie jest aż tak bardzo męcząca. Hotel też ok. 

Piątek 

Drugi dzień w pracy wyjeździe. Robię rzeczy "na około" i jest to miłe odmiana codzienności. Minusem jest ogrom obowiązków, bo nawet w czasie wolnym udaje mi się tylko przebiec przez stare miasto w Wilnie i kupić same kartki. Nie miałem zbyt dużych oczekiwań, bo szefostwo zawsze na takich wyjazdach nie daje nam czasu dla siebie.

16 komentarzy:

  1. Trochę lipa jak nie było czasu wolnego podczas delegacji. Zazwyczaj dają trochę swobody... jakaś nieprzyjazna ta twoja firma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak. Dzisiaj się skończyło i już wróciłem do domu.

      Usuń
  3. Szkoda, że nie miałeś czasu na zwiedzanie. Wilno jest bardzo ładnym miastem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wilno jest takie ciekawe a Ty nie skorzystałeś z okazji powłóczenia się po jego uliczkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skorzystałem ile mogłem. Dali nam niecałą godzinę wolnego czasu na jedzenie, ja zamiast do knajpy poszedłem na stare miasto i zwiedzałem ile się dało, ale to zdecydowanie zbyt mało czasu :(

      Usuń
  5. Podobnie jak moi poprzednicy wyrażam ubolewanie nad brakiem czasu na zwiedzanie Wilna. Szkoda, że nie udało Ci się połączyć delegacji z kilkudniowym urlopem. Wilno jest super ale na spokojnie, pośpiech zabija ducha miasta 😉.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, mnie się Wilno podobało. Mam nadzieję, że juz ze zdrowiem całkiem ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jest lepiej ale jeszcze trochę katar mnie męczy.

      Usuń
  7. Szkoda że nie podobało sie miasto, zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wilno bardzo mi się podobało, tylko brak czasu doskwierał.

      Usuń
  8. Pogoda zmienna niestety łatwo o infekcję

    OdpowiedzUsuń