niedziela, 10 marca 2019

Kurs dla kandydatów na egzaminatorów (1)

Kochani, rozpoczynam dzisiaj nowy cykl, ponieważ od kilku dni jestem na kursie dla kandydatów dla egzaminatorów. To moje marzenie, które miałem od wielu lat, więc poszedłem na badania lekarskie i psychologiczne oraz zapisałem się wpłacając wymaganą kwotę - niemałą - ale pomyślałem że lepiej zainwestować w siebie. Czyli hybryda musi jeszcze trochę poczekać...


W programie kursu są zajęcia teoretyczne i praktyczne które postaram się opisywać. Teoria będzie odbywała się weekendowo, a praktyka w ciągu dni pracujących (ale dopiero później).

Już pierwszy weekend zajęć zrobił na mnie dobre wrażenie. Całą grupę (znam kilka osób - od razu jakoś raźniej z tego powodu) przywitał dyrektor WORD-u wraz z opiekunem kursu. Dostaliśmy harmonogram zajęć, materiały do nauki, oraz mnóstwo przydatnych informacji. Było bardzo miło oraz rzeczowo.


Po wstępie rozpoczęły się zajęcia z psychologii. Dowiedziałem się kilka rzeczy o sobie, poznałem nowych towarzyszy z kursu, wypiłem kilka małych filiżanek earl grey, a w przerwach dyskutowaliśmy między sobą n/t zagadnień z przepisów ruchu drogowego. Rany, jak ja to lubię! Czuję się nadzwyczaj dobrze, dowartościowany i w jakimś sensie ważny. Cieszę się, że to rozpocząłem, oby taki stan utrzymał się do końca :)

*** *** ***

Wpisy na ten temat będą się pojawiały z kilkudniowym opóźnieniem (najczęściej w niedziele) - z wiadomych przyczyn będę miał mniej czasu na regularne pisanie na blogu. Miłego czytania :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje! Dołączasz do najmniej lubianych zawodów w Polsce - Witamy w klubie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aberku, najmniej interesuje mnie to jak ludzie będą spostrzegać nowy zawód :)))

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że spełniasz swoje marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak. Ciastka również (ale nie próbowałem).

      Usuń
  4. Oooo! ciastka te maslane i z maszynki! bardzo dobre! tylko malo!!!
    Ciesze sie, ze sie ciesysz kursem na egzaminatora! bedziesz na nim na pewno najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę że smakowały! Baaaardzo mi miło :)

      Usuń