sobota, 23 marca 2019

Podsumowanie tygodnia 76

Poniedziałek

Nowi ludzie rozpoczynają szkolenie praktyczne. Każdy inny, z innymi potrzebami i wymaganiami. Kurczę, lubię tę pracę :)

Wtorek

W drugiej pracy nerwowo. I krzyczą nawet. Nie na mnie oczywiście, nie pozwoliłbym na to.

Środa

Ile godzin można pracować dziennie? Dużo, bardzo dużo, jeszcze więcej - moja dniówka wyjątkowo w tą środę jest baaaaaardzo długa i nie mam tu na myśli tylko jazd.

Czwartek

Śmieszny dzień, bo płakać nie ma co. Poziom jazd tego dnia - choć miałem ludzi po 20. godzinach jazdy - był śmiesznie niski.

Piątek

Prawdziwie wiosenny dzień, pełny słońca i pięknych chmur.


23 komentarze:

  1. "Ile godzin można pracować dziennie?"
    Tyle, żeby na hybrydkę starczyło! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aberku to jest dobry odnośnik ale w pewnym momencie ciało odmawia już współpracy :P

      Usuń
    2. Niedobre ciało! Niedobre! Prądem je motywuj, prądem! :-D

      Usuń
    3. No przecie herbatka z prądem dobra na wszystko ;P

      Usuń
    4. Dziś będę (jestem) na imieninach, więc może coś wypiję :)

      Usuń
  2. W czwartek coś było w powietrzu i dlatego kiepsko jezdzili ;) sama przez jednego d***a zarobiłam karę od Pana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tak ja mógł wymyślać kary dla kiepsko jeżdżących kursantów... :D

      Usuń
    2. Wiesz ja tam za złą jazdę kary nie mam (Pan się nie boi ze mną jeździć) no ale już za przekleństwo kara jest jak najbardziej :/

      Usuń
    3. Taaaa :P

      Usuń
  3. Baranki Boże :) (tak mi się te chmurki skojarzyły z pracą pani Julii Curyło)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie cenzurujesz prewencyjnie komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest spokój. Jakiś czas temu ktoś uporczywie pisał bzdury ale to już chyba przeszłość.

      Usuń
    2. U mnie też zadziwiajaco spokojnie z owa osobą- może ją zamknęli ;)

      Usuń
    3. Nie ma tak dobrze :P

      Usuń
    4. A miałam nadzieję :P

      Usuń
  5. Widać elektrotoczydło już ssie energię z Cb. choć samo jeszcze jej nie kumuluje.
    Co to potrzeby (cele) robią z człowiekem...
    'Ile godzin można pracować dziennie?" - 24h.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne chmury, takie się zdarzają tylko w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń