sobota, 13 kwietnia 2019

Podsumowanie tygodnia 79

Poniedziałek

Telefon, który niefortunnie trzymam w dłoni wypada mi i roztrzaskuje się na placu manewrowym. Nic już z niego nie da się zrobić, naprawa nieopłacalna. Rozglądam się za nowym tymczasowo korzystając ze starego dziadka.

Wtorek

Trudny dzień - pracuję z samymi myślącymi inaczej, lub wcale. Zużywam mnóstwo cierpliwości. A wieczorem basen, uff.

Środa

Dzień praktyk. Na kursie sporo kandydatów na instruktorów, a ja nie wiem czemu większość pcha się do mnie. Nie odmawiam, może dlatego?

Czwartek

Praktyk ciąg dalszy. Nie biorę więcej niż jednego kandydata do auta, bo jest dość ciasno. Wymieniają się co mniej więcej dwie godziny.

Piątek

A to taka mała zapowiedź majowych tulipanów. Poza tym z samego rana śnieg (!), gdzie ta wiosna?

autor zdjęcia: cudARTeńka

6 komentarzy:

  1. Wiosna jest u mnie :) "twoje" tulipany zakwitly i mozesz juz je podziwiac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w maju jeszcze będą kwitły :)

      Usuń
  2. Brat ostatnio kupił sobie taki telefon, że nic mu się nie stało, jak go zgubił w nocy na drodze do domu i samochód po nim przejechał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo to musi być jakiś pancerny ten telefon. Mój nie wytrzymałby tego.

      Usuń