sobota, 20 maja 2023

Podsumowanie tygodnia 292

Poniedziałek

To będzie trudny tydzień. Przygotowuję się do kolejnego projektu. Mnóstwo pracy, po południami do późnego wieczora spędzam przy komputerze.

Wtorek

W pracy pomiędzy klientami, potem znowu w domu. Nauka i przygotowania intensywne. Wieczorem wykorzystuję dodatkowo czas, który był zarezerwowany na spotkanie z pewną osobą która odwołała wizytę.

Środa

W dalszym ciągu nie mam czasu ani na spacer ani na saunę. Kulminacja projektu jeszcze w tym tygodniu.

Czwartek

Nie panuję nad nerwami w pracy. Mój pierwszy klient trochę oberwał, mam wyrzuty z tego powodu. I psuje mi to cały dzień.

Piątek

Po pracy znowu praca. Ale wieczorem wybieram się na półtoragodzinny spacer. Jest zadziwiająco ciepło, bo wczoraj było wietrznie i tak zimno, że musiałem wyciągnąć grubszą kurtkę do pracy.

10 komentarzy:

  1. Ten dodatkowy projekt to coś związane z pracą w Departamencie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, mam wrażenie, że Twoja praca to ciagly stres. Jak wytrzymujesz? 🙄 kocham pieniążki, ale chyba bym nie chciała aż tak się zużywać dla pracy. Czy aby warto?
    A odbiegając od tematu - szkoda, zw czas tulipanów się kończy 😔 i zaś musimy czekać tyle miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wytrzymuję? Jakoś tam leci, a tulipany już się kończą faktycznie, ale mam piękne zdjęcia 😊

      Usuń
  3. Trudno, co się stało to się stało. Jak bardzo gryzie, to przeproś klienta i już o tym nie myśl.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to bywa ze stresem. Za tu tulipany ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam ...u mnie wszystko ok a ja gratuluję Twoich sukcesów...
    może za jakiś 3 miesięcy wyjasni sie sprawa moich nieobecności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to spokojnie czekam chociaż te 3 miesiące to bardzo dlugoooooo...

      Usuń