wtorek, 20 lutego 2018

Kruger&Matz KM1598

Niedawno zaopatrzyłem się w nowy sprzęt grający, gdyż dotychczasowa wieża miała już tyle lat, że nie spełniała moich oczekiwań (miała chyba ze 30 lat już... ma ktoś z Was taki stary sprzęt?). Po długich i wyczerpujących przemyśleniach zdecydowałem się na wieżę Kruger&Matz KM1598.

Kruger&Matz

Po kilkunastu dniach mogę napisać, że to był świetny wybór. Wielkościowo głośniki są mniejsze niż poprzedni zestaw, a grają o wiele wiele lepiej. Dla porównania podłączyłem stare głośniki do nowego odtwarzacza i ... dźwięk był jakby stłumiony, odtwarzany za warstwą grubej kotary. Mniej przestrzenny, miałem wrażenie że był też mało dynamiczny.

stary sprzęt Samsung

Nowy sprzęt ma regulację basów i tonów wysokich (w tym przedziale cenowym to rzadkość) oraz equalizer. Ma także wzmacniacz lampowy. Dźwięk jest niesamowity i przepełniony każdą cząstką alikwotów. Świetnie wypełnia moje małe mieszkanko - jak gdyby odbywały się w nim koncerty na żywo. Poniżej głośniki stare i nowe.




Słyszę wszystko - od naturalnie brzmiącego fortepianu, po szmer wydobywany miotełkami na werblu. Zakres brzmieniowy jest bardzo szeroki, wszelkie płyty odsłuchuję z wielką przyjemnością. 
Podłączenie głośników to dziecinnie proste czynności. 

Zakupu dokonałem w sklepie RTV Euro AGD, gdzie robię większość elektronicznych zakupów i jestem zadowolony. Tym bardziej, że niedawno była tam promocja która obniżała cenę wieży o ponad 200 zł. A starą już sprzedałem na OLX-ie :)

11 komentarzy:

  1. Hello Tomek!
    That’s very beautiful!
    Enjoy the music!
    Have a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  2. To miłe, kiedy sprawiamy sobie przyjemność i mamy poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Samych przyjemnych odlotów z okazji używania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie czarna magia. W każdym razie te nowe bardziej eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna magia z czym? Czy nie rozumiesz czegoś?

      Usuń
  4. myślę, że sprzęt w pokoju u Lu jest podobnej daty co Twój stary ... a ja mam mini wieżę samsunga 12 letnią :)

    Brawo za OLX :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u Lu gra nadal? Wszystko działa?

      Usuń
    2. radio działa, kieszenie na kasety nie wiem bo już nie mamy kaset. CD tam nie ma tylko chyba na winyle jeszcze miejsce no i głośnik jeden chyba już coś charczy :D

      Usuń
    3. o taką ma jak w linku tylko, że połowa nie działa i zdezelowana ;D

      https://sprzedajemy.pl/wieza-sony-z-adapterem-do-plyt-winylowych-bytom-2-0010c9-nr51751852

      Usuń
    4. Oj, to już starocie jest. A jak charczy, to już zupełnie nie spełnia moich oczekiwań :P

      Usuń