sobota, 24 lutego 2018

Podsumowanie tygodnia 20

Poniedziałek

Fervex działa. Już nie raz ratował mnie w ostatniej chwili. Tak to jest, jak wyskakuje się z auta bez kurtki lub czapki. I nic to że tylko na chwilkę, o nie.

Wtorek

Na jazdę przychodzi kursant, który ostatnio olewał swoje terminy. Nie dość że nie przynosi ptasiego mleczka, to jeszcze jest zdziwiony gdy nie przedłużam mu jazdy (nigdy mu nie przedłużałem, nie mam pojęcia co on sobie myśli). Ja rozumiem że miło jak nikt nie krzyczy i tłumaczy, ale wszystko ma swój umiar.

Środa

Chwila oddechu, normalni kursanci. Zauważam, że w ciągu pół godziny jestem w stanie "załatwić" toaletę, wykąpać się i wyczyścić buty, odpisać na kilka sms-ów i jeszcze pojechać po następnego kursanta.


Czwartek

I znowu kolizja, co za pech... Auto nieznacznie uszkodzone, ale ile zachodu przy tym było. Policja także.

Piątek

Jestem w biurze w WORD, przez przypadek słyszę rozmowę pani zza okienka i kursanta:

[pani] - pierwsze terminy są na marzec,
[kursant] - to ja poproszę w lutym
[p] - ale najbliższy wolny termin jest na początku marca
[k] - ale ja chcę jeszcze w lutym! I mam zdać!!!

Do "dialogu" włączyła się druga pani z okienka obok, która stwierdziła że młody człowiek chyba nie zbyt słucha co się do niego mówi... To musiał być któryś kursant ode mnie... :///

12 komentarzy:

  1. Zdrowia życzę Tomku i pamiętaj o kurtce i czapce, bo na wiosnę trzeba niestety jeszcze ciutkę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Tomek!
    You sure had a difficult week!!
    Enjoy your weekend!
    Dimi..

    OdpowiedzUsuń
  3. matko ... Ty to powinieneś mieć w pracy jakiś dodatek za trudne warunki pracy i te Panie z okienek też ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj Polly do jutra, pojawi się tam wpis który chyba pokaże dzisiejsze czasy...

      Usuń
  4. Po mojemu to te jazdy ze śmierdzielem... Więcej stanowczości równałoby się więcej ciepła... Twoje zdrowie wypiję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałeś, że przy którymś tam śmierdzielu musisz otwierać okno.

      Usuń
    2. Tak, możemy to rozpatrywać przy liczbie mnogiej niestety.

      Usuń