sobota, 23 maja 2020

Podsumowanie tygodnia 136

Poniedziałek

W podzięce za [...] dostaję dużą blachę szarlotki. Jest tak pyszna, że zjadam ją niewiarygodnie szybko, bo często zamiast jednej biorę dwie duże porcje.


Wtorek

Od kilku dni mam pomidorki na balkonie. Rosną a ja z nimi sobie rozmawiam. I mam nadzieję, że będą piękne, smaczne i dorodne! :)



Środa

Kursantka z samego rana opowiada mi, że podczas kwarantanny na przydomowym podwórku ćwiczyła jazdę Polonezem. Szok, Polonezem? Mało tego, kursantka mówi że jej ojciec jest z pojazdu bardziej zadowolony niż ze sporo nowszego Renault które co chwile się psuje...

Czwartek

Zauważam, że jeden z egzaminatorów podczas pracy używa maski, która wygląda tak jak na zdjęciu poniżej:

źródło: castorama.pl

A do tego oczywiście przyłbica (pewnie ledwie się mieści). Niewygodne to musi być maksymalnie, a możliwości obserwacji drogi i kursanta bardzo ograniczone.

Piątek

Katastrofa. Pomidory przymroziło :( Zostawiłem je na balkonie, a w nocy musiało być zbyt zimno. Z sześciu przeżyło tylko dwa... Tymczasem majowe tulipany:


13 komentarzy:

  1. Raczej do niektórych pomidorków dotarło, że ten sympatyczny pan, co się o nie tak troszczy, podlewa, nawozi i tak miło do nich mówi, zamierza po prostu je zjeść. Kiedy sobie to uświadomiły, to aż je zmroziło. Ocalały tylko te najmniej kumate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak to? Ja zamierzałbym jedynie podskubywać te najbardziej dojrzałe, pachnące i soczyste od słońca pomidory... Przecież im na krzaku byłoby tak ciężko i ciasno... to wszystko dla ICH dobra :))

      Usuń
    2. To rodzaj czynienia dobra najczęściej występujący u pracowników skarbówki. :-)

      Usuń
    3. O rany jak mogłeś tak o mnie pomyśleć? :O

      Usuń
    4. To przestroga! Zaprawdę wzywam Cię, młodzieńcze - nie idź tą drogą! :-P

      Usuń
  2. Ciekawe czym takim niecenzuralnym (ale - mam nadzieję - zgodnym z prawem?) zasłużyłeś na blachę szarlotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie niecenzuralnym, równie dobrze "dyskretnym", ale na pewno wyzwalającym apetyt. :-)

      Usuń
    2. Darku - ta blacha szarlotki to była druga część tak naprawdę, ponieważ wcześniej dostałem drogie perfumy, całą tarę jabłkową (widać że ukierunkowałem właściwie darczyńcę, nie? :P) a ostatnio także markowy portfel.

      Ale za co to wszystko - nie mogę powiedzieć :D

      Usuń
    3. No, moglibyśmy z Hebiusem tutaj sypnąć hipotezami, ale zaraz znów by nam ktoś wytykał, że bekę siejemy. :-)

      Usuń
    4. Bo wy tylko o abym, już na wiem o czym :P A to pudło jakich mało.

      Usuń
    5. Kto to jest "aby"? Sądzę, że bez względu na jego ewentualne usterki estetyczne, nie powinieneś mówić o nim per "pudło".

      Usuń
    6. Znowu telefon zmienił mi wyraz. Miało być "wy tylko o jednym".

      Usuń