sobota, 15 sierpnia 2020

Podsumowanie tygodnia148

 Poniedziałek

Udaje mi się zapisać na egzamin teoretyczny (weryfikacja - dla kandydatów na egzaminatorów). Dlaczego piszę "udaje mi się" - ponieważ robię to pierwszy raz przez platformę e-PUAP.

Wtorek

Niebawem premiera nowej Toyoty Yaris. Czekam na nią z niecierpliwością, moja chyba będzie czerwona :)

źródło: toyotanews.eu

Środa

Kolejny gorący i długi dzień w pracy. Klimatyzacja nie daje rady, w ogóle mam wrażenie że jest coraz słabsza. Na termometrze 27 stopni, wentylator chodzi na maksymalnych obrotach (4) a w aucie mocno ciepło. Z końcem pracy wychodzę mokry. 

Czwartek

W ciągu godziny muszę pokonać nieco ponad 70 km w trasie. Oczywiście z kursantem. Udaje się, nawet mam lekki zapas czasowy - ale fakt że prawie cały czas musiałem poganiać kierującego.

A wieczorem basen.

Piątek

Prócz tego że zmieniam swoje aut, także firma kupuje nowe samochody do pracy. Mogłem sobie wybrać kolor - mój w pracy będzie granatowy :) No i mam nadzieję że klimatyzacja będzie bardziej wydajna. 

12 komentarzy:

  1. Moja bratowa zaczęła kurs na prawo jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, to uważajmy na drogach bardziej niż zwykle :D

      Usuń
    2. Na razie chyba zajęcia z teorii tylko miała. Wczoraj jak pojechała rano, to brat po 23 dzwonił spytać, czy przypadkiem w Kętrzynie jej nie ma :D

      Usuń
    3. Od rana do 23? No to po ile godzin trwa ta teoria? :O

      Usuń
    4. Godzina teorii i czternaście godzin opowiadania o niej przyjaciółkom. ;-)

      Usuń
    5. Czyli pożyteczne spędzenie czasu.

      Usuń
  2. Czerwony to najpiękniejszy kolor na świecie. Koniecznie kup czerwone autko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej się przekonuję do czerwonego :)

      Usuń
    2. W czerwonym autku człowiek sam się uśmiecha do siebie i do drogi.

      Usuń
    3. Aha, czyli to czerwień wywołuje uśmiech? :)

      Usuń
  3. Klimatyzacja i ogrzewania to czasami podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń