sobota, 5 czerwca 2021

Podsumowanie tygodnia 190

Poniedziałek

Zaczynam kurs z córką koleżanki. Ona nie może jej uczyć, bo po chwili się już kłócą, więc mimo tego że ona jest instruktorką to oddała córkę do mnie. U mnie na razie wszystko jest ok, zauważam że młoda bardzo szybko się uczy. Aż jej zazdroszczę.

Wtorek

Dużo pierwszych jazd i same dziewczyny. Dość męczące. Nowe przepisy - wcześniej n/t hulajnóg a teraz m.in pieszych. Trochę wątpliwości jak je stosować, gdy pytam instruktorów o szczegóły to mówią mi, że coś tam w radiu słyszeli ale dokładnie nie wiedzą. To jak oni uczą? Albo co odpowiedzą gdy kursant zapyta?

Środa

Na jazdę przychodzi chłopak, który trzy lata temu miał u mnie egzamin wewnętrzny. Stracił prawo jazdy i ma kontrolne sprawdzenie kwalifikacji. Przez godzinę słucham opowieści o tym jak dużo kilometrów już zrobił, jak szybko udało mu się jechać, jakimi to pojazdami już jeździł i takie inne ciekawostki. Jak to dobrze, że godzina ma tylko 60 minut :)

Czwartek

Robot sprzątający to genialny wynalazek, dlaczego dopiero teraz go kupiłem? Kiedy włączam odkurzanie i mopowanie a robot zaczyna swoją pracę ja szybko ogarniam inne rzeczy w domu. Pół godziny i wszystko lśni!

Piątek

Kolejne pierwsze jazdy, mimo że piątek znów jest dość ciężko.


4 komentarze: