sobota, 12 czerwca 2021

Podsumowane tygodnia 191

Poniedziałek

Moje balkonowe kwiatki coraz piękniej kwitną :)


Wtorek 

A hybryda teraz zaczyna pokazywać swoje możliwości. Jest ciepło i niezależnie od długości jazdy średnie spalanie oscyluje pomiędzy 3 a 3.6 litra na 100 km.


Środa

Pierwsza jazda z nowym kursantem. W ogóle mnie to nie rusza - kiedyś stresowała mnie taka sytuacja, bo zastanawiałem się jaka będzie ta osoba, ale teraz - nic a nic.

Czwartek

Wracając z pracy udało mi się uchwycić piękny zachód słońca :)


Piątek

Z rana wyjeżdżam do Warszawy. Ponownie zatrzymam się u Grażyny i P. A w niedzielę egzamin.

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście mało spala.
    Powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdanego egzaminu za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki. Chyba, że już po egzaminie, to nie trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież napisałem że w niedzielę. Nie czytasz uważnie :P

      Usuń
    2. Hmmmm...
      Dopisałeś to, ze egzamin w niedzielę? :P

      Usuń
    3. Nie, Hebiusito, była ta informacja PRZED Twoim komentem.

      Usuń
    4. Tak jak pisze Aberek :)

      Usuń
    5. A zegarek bloga chodzi dobrze? Bo może ja swój komentarz pisałem w niedzielę po południu? :D

      Usuń
    6. Dobrze dobrze, ostatnio mniej uważnie czytasz po prostu :P

      Usuń
  4. Będzie świetnie....wiem Grażyna


    OdpowiedzUsuń