poniedziałek, 28 czerwca 2021

Wreszcie!

Odchodząc z pracy w ogóle nie pomyślałem, aby przygotować coś słodkiego dla wszystkich moich współpracowników - tak na zakończenie naszej wspólnej pracy. Dopiero Hebius uświadomił głupka - czyli mnie - że powinienem tak zrobić, a na pewno byłoby miło gdybym tak zrobił. W pewnym sensie wyręczył mnie szef który upiekł tort, no ale to on upiekł a nie ja. No trudno - teraz już za późno, poza tym nie mam czasu na takie uprzejmości, choć kto wie, może za jakiś czas gdy będę miał wolne w obecnej pracy?

Tymczasem dziś minął mi pierwszy dzień w nowej pracy. Jest dużo zmian, ale niesamowicie mnie cieszą nowe wyzwania i uczenie się czegoś. Daje mi to poczucie ciągłego rozwoju, możliwości doskonalenia siebie i swoich umiejętności. W dotychczasowej pracy czułem, że osiągnąłem szczyt - byłem o wiele lepszy od innych instruktorów, wiedziałem dużo więcej od nich, miałem wypracowane metody nauki które przynosiły mi sporo satysfakcji podczas szkolenia (a także dużą zdawalność), wiedziałem jak podejść do kursanta aby dawało to efekty, ale... nie miałem z kim porozmawiać na nurtujące mnie kwestie, a szef w ogóle nie doceniał mojego zaangażowania - wszyscy u nas zarabiali tak samo. Słabe.

Tu jest inaczej. Poza tym postanowiłem zakończyć moje dodatkowe prace - więc od dzisiaj mam tylko tę jedną :) A po południu zostałem zaproszony na duuuuże lody, miałem też czas na niespieszny spacer, oraz odpoczynek na moim ukwieconym balkonie ze śpiewającym kosem w tle :))

13 komentarzy:

  1. Gratulacje i powodzenia! Marcin

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty śliczne i takie dorodne!
    Gratuluję zdanego egzaminu, życzę powodzenia w nowej pracy i niech nie zawiedzie twoich nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie jedna praca. Nie ma się co przemęczać, bo życie mamy jedno, no chyba że jakaś reinkarnacja w robaczka. Czas wypada sobie szanować i spędzać go tak, byśmy byli z tego zadowoleni. Nawet jeżeli jest to mało produktywne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, jaki normalny komentarz :D

      Usuń
    2. Bo jak czytasz u mnie, to zszedł już 971, który ciągle walił na dwa etaty z przeróżnych powodów, a w kolejce jest 972, któremu też to mówię. Znali się, nawet kiedyś dałem ich zdjęcie razem u się.

      Usuń
  4. Tomku, powodzenia w nowej pracy, przyjaznych współpracowników, spełniaj się i poszerzaj swoje horyzonty
    Ciesze się bardzo tym, ze jesteś zadowolony, bardzo jestem ciekawa Twojej nowej pracy ale nie pytam...
    Najważniejsze żebyś był szczęśliwy
    Serdeczności - Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula, kiedyś pogadamy na żywo :)) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  5. Ale ja tak sobie tylko żartowałem :D

    Lody z budki, w rurce, czy jakieś takie bardziej wypasione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ostatnie. Najlepsze jakie kiedykolwiek jadłem. Jak przyjedziesz to zaproszę na lody.

      Usuń
  6. Ojej, tort na pożegnanie, radości w nowej pracy, kwiaty na balkonie z kosem w tle i kwiaty - ale miło się lato u Ciebie zaczyna.

    OdpowiedzUsuń