sobota, 25 marca 2023

Podsumowanie tygodnia 284

Poniedziałek

Wolne. Cały dzień spędzam w Suntago. Jest sztuczna fala, są zjeżdżalnie, kąpiele w wodzie siarkowej (i innych) i dużo saunowania - może nawet zbyt dużo. Wieczorem padam ze zmęczenia.



Wtorek

Nadal wolne. Z rana powrót do domu, z różnymi przyjemnościami już w pobliżu zamieszkania. Wieczorem powoli dochodzę do siebie.

Środa

Wciąż wolne. Odpoczywam po wyjeździe.

Czwartek

Pierwszy dzień w pracy w tym tygodniu. Mija całkiem znośnie, tylko jedną klientkę staram się wymazać z pamięci - niezbyt grzeczną i krzykliwą.

Piątek

Po południu spotkanie z ludźmi z dawnych lat. Znajomi, z którymi trudno umówić się częściej niż raz na kilka lat, bo każdy z nich ma swoje obowiązki/pracę/zajęcia. Niby każdy z nich deklaruje chęć spotkania ale gdy dochodzi co do czego mniej więcej połowa z nich się "wysypuje". Trudno, ja poczyniłem kroki aby podtrzymywać znajomości, a to że nie każdy ma na to ochotę mało mnie rusza. Chociaż w pewnym sensie jest to smutne.

13 komentarzy:

  1. Czegoś się nauczyłam 😊
    Po wyjeździe trzeba odpocząć 😊
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie taaak. Ula a u Ciebie też już wiosna? :)

      Usuń
    2. W górach snieg❄️
      Na dole kwitną krokusy, fiołki i inne roślinki :)
      Czuć wiosnę, choć dziś jest dzień deszczowy i wietrzny.
      Pale w kominku i grzeje się :)
      Ula

      Usuń
    3. Rozumiem, to u nas jest tak ciepło że ja otwieram okna :)

      Usuń
  2. A co to jest na drugim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze tak jest, jest wyjazd, a po nim przydaje się odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej, jak i wyjeździe od razu wraca się do pracy 😐

      Usuń
  4. Suntago to nieźle wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mu odpowiada pomysł na wolne po wolnym. Będę musiała zacząć praktykować. Chwilowo nie potrzebuje bo rzuciłam prace 😄😄 i jestem chwilowo szczęśliwie bezrobotna 😝. Nadrabiam zaległości towarzyskie 😎.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń