piątek, 1 października 2010

Doskonalenie techniki ...

Dziś w końcu rozpocząłem konkretnie starania, by zapisać się na kurs doskonalenia techniki jazdy. Marzę o tym już od dawna, ale teraz jest bardzo dobry moment na to. Dlaczego ? Bo w końcu mój szef potwierdził, że im więcej umieją jego pracownicy tym lepiej dla niego. I tym samym istnieje szansa (choć nikła), że dołoży trochę do tego szkolenia.

A więc, najprawdopodobniej będę to robił w Szkole Auto (firmowanej przez Skodę), na ich pojazdach. I etap (ten podstawowy) to 8 godzin szkolenia, z zakresu techniki kierowania, hamowania awaryjnego, jazdy w slalomie itp. Wszystko ma się odbywać na odpowiednich płytach poślizgowych, na nieczynnym lotnisku nieopodal Kąkolewa (wielkopolska). Trochę daleko, ale sama jazda tam to będzie nie lada frajda !

Teraz, tylko będę musiał te warunki przedstawić szefowi, dziś nie było go w pracy, więc dopiero w poniedziałek. No i spróbuję go przekonać, żeby trochę zainwestował w kadrę, może ktoś prócz mnie zechce jechać ... Zobaczymy :)

Cały I etap kończy się wydaniem certyfikatu, no i dodatkowe umiejętności - nie do przecenienia. Jak dobrze pójdzie, w tym lub na początku przyszłego miesiąca będę go miał.

A na koniec fotka:


I jaki numer ma droga na Siedlce ? :P

14 komentarzy:

  1. 8 godzin to szkolenie jednodniowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie szkolenie to świetna sprawa! I naprawdę dużo daje. Przynajmniej teoretycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy, marzę o tym od dawna, więc czas na spełnienie tych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie organizują tego szkolenia w Olsztynie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! od jakiegoś czasu czytam tego bloga i powiem szczerze ze notki są bardzo ciekawe i z wielka chęcią codziennie tu zaglądam:) bardzo mi się podoba Twoja praca i wszystko co jest związane z eLkami :D Marzę o pracy instruktora :P
    A jeśli chodzi o kurs doskonalenia techniki jazdy to oczywiście powodzenia, bardzo fajna sprawa!Czekam na nowe wpisy, zdawaj relacje z kursu :) Pozdrawiam i życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałem Ci wiadomość na maila! mam kilka pytań! odezwij się jak będziesz miał chwile.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, widziałem. Dziś postaram się odpisać.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie niezmiennie nr 2:D ... znaczy się droga na Siedlce:D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, tzn że na zdjęciu brakuje "2" ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. tak patrzę to jeszcze jednego brakuje:D dk2 juz wymieniłam ale jeszcze e30:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę ! Niewiedza drogowców jest porażająca
    ;)

    OdpowiedzUsuń