środa, 20 października 2010

(nie) Nieme wykłady

Czyżby ktoś z wykładów czytał ten marny blog ? Nie wiem, ale dziś kilka osób z grupy 30 biorących udział w wykładzie odpowiadały na moje pytania ! Niesamowite. Również to, że pewna pani odpowiedziała na dość trudne pytanie całkiem poprawnie. To budujące.

A poza tym, pracuję ze starszą panią. Ma już 10 godzin wyjeżdżone, ale technicznie jest słabiutka i to bardzo. Postępy są, ale bardzo powoli. Dobrze, że już jest pozytywnie nastawiona do godzin dodatkowych, zapewne jej się przydadzą.

Dziś też, na pewnym skrzyżowaniu młody jegomość bardzo się irytował tym, że mojej kursantce zgasł silnik (przy ruszaniu). Trąbił chyba ze trzy razy, po czym jak już nas wyprzedzał nie omieszkał znów zamanifestować swojej genialności umysłu i dłuuuuuuugo trzymał sygnał dźwiękowy.

Gdzie on się tego uczył ?

Tymczasem, meteorolodzy już na czwartek zapowiadają pierwsze opady śniegu. Czy rzeczywiście tak będzie, trudno przewidzieć, ale drogowcy z Lubelszczyzny zapewniają, że zima ich nie zaskoczy. No to zobaczymy ... ja już nie mogę się doczekać. Tylko muszę jeszcze jakiś koncentrat płynu do spryskiwaczy kupić, bo trochę namieszałem ;-)

7 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj - w strachu przed tymi śniegami - donice po pelargoniach z balkonu zabrałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co, u Ciebie też straszą prognozami ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że będzie śnieg :D

    Pamiętam, że moje pierwsze jazdy były właśnie zimą :D miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię śnieg, tylko niech nie będzie zimniej niż - 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prawko na busy możesz zawsze zrobić :P a śnieg z deszczem u mnie faktycznie dziś już 2 razy padał ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę, ale na razie robię inne kursy :)

    OdpowiedzUsuń