czwartek, 7 grudnia 2017

Wycieczka z dronem

Dawno nie wrzucałem tutaj zdjęć z drona, ostatnio w ogóle go nie używam. Nie mam czasu, a jak mam czas to nie mam dobrej pogody. Ale kilka tygodni temu wycieczek było kilka, a oto zdjęcia z takiego właśnie wyjazdu rekreacyjnego :)



Jak zwykle, gołębie strzegły swej miejscówki i za nic w świecie nie dały podlecieć bliżej. Pogoda dopisywała, postanowiłem zaryzykować i zajrzeć do środka wieży  - gołębie na moment odleciały.


Co prawda dron jest większy (kiedyś byłem w tym miejscu z Beboopem - sporo cichszym i mniejszym dronem niż Phantom) - ale mimo wszystko nie chciałbym mieć kolizji z ptakami...


Oryginalne zdjęcia mają od 15 do nawet 21 MB, ale na potrzeby szybkiego otwarcia tej strony zmniejszyłem ich rozmiar :)

16 komentarzy:

  1. Tomek fruwa tu i tam
    Świat swój pokazując nam!
    :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty nie w pracy dzisiaj?

      Usuń
    2. Nauczanie indywidualne odwołane, dlatego szedłem dziś trochę później.

      Usuń
    3. Aha, to przynajmniej wyspać się można.

      Usuń
    4. Teoretycznie - wstałem wcześniej, żeby materiały na lekcje przygotować, bo poprzedniego dnia się nie wyrobiłem.

      Usuń
    5. To słabo trochę. Bo ja dziś oczywiście 6.00

      Usuń
  2. Superaśne zdjęcia robi ten dron, kolory takie wspaniale nasycone i tyle szczegółów! Bardzo podoba mi się zdjęcie z wnętrza wieży, fajne światło wydobywa szczegóły i to zestawienie koloru cegły z kamieniem, bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAkie ladne zdjecia! to do srodka skierowane, i inne tez. To ostatnie pokazuje jak pieknie i starannie jest pomalowana droga. Soczyste kolory, pewnie jestesmy teraz uczuleni na kolory,jest to wynik obecnej aury czarnobialej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażyno, to przypadek że wyszły tak dobre zdjęcia - było świetne oświetlenie no i miałem szczęście :)

      Usuń
  4. Wow! I’m impressed from your beautiful pictures Tomek!!
    You are lucky having a drone!
    Have a happy evening!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wieży są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka tygodni ??? chyba już kilkanaście bo taka ładna na zdjęciach pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ostatnio wszystkie terminy mi się mieszają :)

      Usuń