wtorek, 26 grudnia 2017

Drugi dzień

Dziś już drugi dzień świąt, wieczorem będę wracał do siebie - wszak jutro z samego rana idę do pracy. Jak mijają Wam te dni? Było trochę obżarstwa, a może nudnych rozmów przy wigilijnym stole? Mieliście w ogóle taki prawdziwy - tradycyjny stół z dwunastoma potrawami?


U mnie już od dawna (chyba od zawsze?) nie było dwunastu potraw, owszem wszystkie dania typowo świąteczne - barszcz z uszkami, pierogi z kapustą, karp i jakaś inna smażona ryba, śledź w oleju i warzywna sałatka, kapusta z grzybami - czasem jest tego mniej a czasem więcej.


Przeglądałem zaległą prasę, trochę poczytałem książek (których już sporo mi się nazbierało w kolejce do czytania), zerknąłem na kilka rozporządzeń które od czerwca będą zmieniać obowiązujący stan prawny dotyczący prawa jazdy. Pogoda nie pozwalała na zabawy z dronem, więc w wolnej chwili udało mi się zrobić kilka kartek. Absolutnie nie świątecznych :)


Nie wiem czemu, ale na zdjęciach te kartki są jakby monochromatyczne - a ja naprawdę użyłem sporej ilości różnych kolorów. Tymczasem jutro z samego rana pracę zaczynam niezbyt łatwą jazdą...

16 komentarzy:

  1. Ładne kartki, widać, że użyłeś sporej ilości kolorów, ale jak rozumiem każdy autor jest krytyczny w stosunku do swojego dzieła. Powodzenia jutro w takim razie z niełatwą jazdą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, od 8.00 do 10.00 będzie ciężko, mam zamiar to przeżyć...

      Usuń
  2. u mnie nigdy nie było 12 potraw chyba pękłabym w szwach. Zawsze tradycyjne podstawowe choć u rodziców Lu są inne :)

    Pobiegałam, pojeździłam nawet był nocleg poza domem a teraz od jutra urlop więc odpocznę, poczytam i może coś sobie w domu jeszcze ogarnę i przejrzę co do wywalenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urlop - ja bym się już chyba zanudził. No chyba że wyjechałbym z kimś gdzieś - to jak najbardziej :)

      Usuń
    2. ja mam dużo urlopu. Część idzie na wakacje a część na błogie lenistwo. Właśnie mam teraz ten drugi :D

      Usuń
    3. Super, to odpoczywaj po świętach :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, już jestem u siebie. Jechałem jak emeryt, więc było spokojnie bardzo :D

      Usuń
  4. 12 potraw - hm może kiedyś tyle było, dziś już mniej bo ileż to można wpychać w siebie ;-)

    P.S. Ładne kartki wykonałeś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, gdzie są takie 12 potraw.... może w jakichś restauracjach?

      Dzięki :)

      Usuń
  5. Hello Tomek!
    We had many plates on the table in Christmas!
    Like your beautiful cards!
    Have a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Dimi. I`m learning :) Have a nice evening!

      Usuń
  6. U mnie rozmowy były, czasem ciekawe, czasem nie, jak to z rodziną przy stole. ;) Dwunastu potraw nigdy się u mnie nie robiło, bo było za mało osób, żeby to wszystko zjeść. A teraz, kiedy Wigilię spędzam tylko z mężem (rodzinę odwiedzamy w kolejne dni), to już w ogóle nie miałoby sensu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. to 12 potraw dla 2 osób to chyba na tydzień jedzenia :)

      Usuń
  7. u mnie w domu niby liczymy potrawy, ale potem i tak wychodzi inna liczba niż powinna :D

    OdpowiedzUsuń