sobota, 2 grudnia 2017

Podsumowanie tygodnia 8

Poniedziałek

Na jazdę przychodzi dość wysoki i dobrze zbudowany kursant. Ma genialny sweter - z królikiem Bugsem. Może nie pasuje to do niego, a może wręcz przeciwnie? :)

Wtorek

Pierwszy śnieg, który utrzymuje się dłużej niż kilka minut. Na mieście paraliż. Kierowcy, którzy jeszcze nie zmienili opon na zimowe nie mogą wjechać na niewielkie wzniesienia.


Środa

Mam kontrolę z urzędu miasta. Kontrolujący uczestniczą w szkoleniu praktycznym, w aucie trochę ciasno więc wynoszę swoją kurtkę do bagażnika. Wszystko jest ok.

Czwartek

Przypadkiem dowiaduję się, że najbardziej pożądanym terminem na egzamin jest ... 6 grudnia. Ludzie myślą, że egzaminatorzy będą w tym dniu bardziej wyrozumiali niż zwykle...

Piątek

Pamiętacie pole amarantusa? Kursant, z którym udało mi się to nakręcić zdał właśnie egzamin praktyczny. Za pierwszym razem oczywiście. Fajnie, lubię takie dni :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawe, czyżbyś Tomku uczył kursantów także obsługi dronów? ;)
    Gratuluję zdanego egzaminu i tego, że wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, sam nie umiem więc tylko pokazywałem mu co i jak, chyba dron się spodobał... Bo widziałem z jakim zaciekawieniem patrzył.

      Usuń
  2. Bardzo lubie Krolika Bugsa :) Kursant w sweterku z nim nie przyniósł przypadkiem ze sobą marchewki na przegryzke ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miał marchewki. Ale ja miałem świeżo wyciskany :)

      Usuń
  3. Wow!!I love snow and snowing!
    Have a lovely weekend Tomek!
    Dimi... ⛄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Mazurach pierwszy taki dłuższy śnieg (nadal go trochę jeszcze miejscami zostało) spadł dopiero czwartkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. paraliż śniegowy odczułam w zeszły poniedziałek jak najpierw 20 minut bezskutecznie marzłam na przystanku tramwajowym a potem przeniosłam się marznąć kolejne 15 minut na autobusowym. Masakra ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to, tramwaj zamarzł czy co? Bo rozumiem że go nie było? Dla mnie to tylko odśnieżanie auta... marznąć nie zamierzam :)

      Usuń
    2. nie mam pojęcia co zamarzło ale z 3 tramwajów jakie jeżdżą na tej trasie żaden nie przyjechał. Poza tym tramwaje u nas wypadają częściej niż busy.

      Usuń
  6. A dach auta też powinno się odśnieżać? Bo zawsze się nad tym zastanawiam, a nigdy nie ma czasu.

    OdpowiedzUsuń