niedziela, 9 czerwca 2019

Kurs dla ...(8)

Dawno nie pisałem co z moim kursem dla kandydatów na egzaminatorów. A więc po kolei, w punktach:

  1. skończyłem teorię, rozpocząłem zajęcia praktyczne
  2. praktyka jest fajowa, ale także mocno stresująca
  3. teoria a praktyka to dwie zupełnie inne bajki
  4. bardzo mi się podoba ten zawód, tylko dlaczego za tak małe pieniądze?
Niebawem jadę do Warszawy celem poćwiczenia różnych rzeczy przed egzaminem. Może uda mi się przy okazji nieco zobaczyć coś pięknego w stolicy?


6 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu do stolicy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyślij kartkę z Pałacem Kultury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100% zgadzam się z 4 punktem. Posiadam uprawnienia egzaminatora kat. A i B, jednak wolę szkolić na własny rachunek. Powodzenia na egzaminie życzy Havranek. www.havranek.entro.pl

    OdpowiedzUsuń