wtorek, 29 marca 2011

Instruktor techniki jazdy - c.d.

Emocje po egzaminie opadły. Ośrodek szkolenia, w którym robiłem kurs zapoznał się z pytaniami egzaminacyjnymi i sugeruje, by złożyć odwołanie. W związku z tym jestem w stałym kontakcie z instruktorami z Torunia, wspólnie ustalamy dalsze kroki postępowania w tej sprawie. Z uwagi na rozwój sprawy, na razie nie będę zdradzał nic więcej.

Tymczasem w pracy problem do rozwiązania. Nie wiem jak się za niego wziąć, ale czuję że nie obejdzie się bez rozmowy z szefem. A chodzi o kursantkę, która uważa że zbyt mało jej tłumaczę, a w dodatku czasem podnoszę na nią głos. Skąd się o tym dowiedziałem ? Ponieważ była już u szefa i zgłaszała moje "naganne zachowanie". Na szczęście szef nie potraktował jej poważnie, ale dziwnie się z tym czuję. Tym bardziej iż tłumaczę jej praktycznie bez przerwy. Nie mówiąc o krzyczeniu - nie wyobrażam sobie takiej współpracy z klientem.

Więc w czym problem ? No właśnie - sama wybrała sobie mnie jako instruktora, a teraz co - nie może zmienić ? Czy mam jej w tym pomóc ? Najważniejsze, to doprowadzenie jej do egzaminu i kształtowaniu umiejętności jazdy, a na egzaminie zaliczenie go z wynikiem pozytywnym. Nie wiem co z tym zrobić, najbliższa z nią jazda jest pojutrze, do tego czasu lub najpóźniej do końca tygodnia muszę coś ustalić.

5 komentarzy:

  1. A nie masz jakiegoś "dobrego" kolegi z pracy, który cierpi na brak kurantów? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie macie w firmie dewizy "Nasz klient - nasz pan"? :P
    A na poważnie - Walpurg dobrze prawi. Z kursantką nie ma co dalej pracować, bo i tak nic z tego nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Walp - mam i to aż za wielu ...

    Hebius - mamy taką dewizę, dlatego nie wygoniłem jej, tylko zastanawiam się jak pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałosny jesteś !!! Baby już tak mają !!! Najpierw Cię wybierze, a potem na Ciebie doniesie. Jak nic leci na Ciebie !!! .... ale są na takie sposoby ... nie koniecznie te o których pomyślałeś !!! he, he, he

    ps. Jaka jest podstawa prawna do przeprowadzenia egzaminu na instruktora doskonalenia techniki jazdy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może lepiej że nie wiem o tych innych sposobach? Pozdrawiam!

      Usuń