środa, 2 marca 2011

Instruktor techniki jazdy

Jutro wyjeżdżam do Torunia. Jadę na kurs instruktora techniki jazdy.
Rano jeszcze troszkę pracuję, ale po 12.00 "wybywam".

Co tam będę robił, można obejrzeć na filmie poniżej. Robię uprawnienia kategorii B - więc będę jeździł (próbował) tymi małymi autami.

Oczywiście wrażenia opiszę, jak wrócę - w niedzielę w nocy lub w poniedziałek. Jadę jedynie na kurs, egzamin ma być w innym czasie.

Miłego weekendu :)

Tu szczegóły szkolenia i egzaminowania.

10 komentarzy:

  1. Będzie wstyd, jak egzaminu nie zdasz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha, nie przyznam się :P Żartuję oczywiście. Sam na prawko zdałem za drugim razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to najtrudniejszy - na kat. B!
    A i C zdał za 1 razem!

    Już się nie mogę doczekać sprawozdania.

    OdpowiedzUsuń
  4. A i C były łatwiejsze :)

    Sprawozdanie będzie jak wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaale fajnie! :) Ja też chcę! Zabierz mnie ze sobą :D Przycupnę cichutko gdzieś na tylnym siedzeniu albo w bagażniku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bądź zatem gotowa jutro o 12.00 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jest, będę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no to powodzenia Panie Instruktorze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Amfetamina - ja już w Toruniu, a Ty ?

    Polly - mam nadzieję że jakoś opanuję te wszelkie zadania (zwłaszcza praktyczne) ;-)

    A tak w ogóle - pozdrawiam z Torunia - droga była okropna, choć jechaliśmy samymi głównymi ! Jak nic się nie zmieni do Euro, to będzie wstyd jak nie wiem co :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Buuu.. czekałam o 12 i mnie nie zabrałeś.. :p

    Zatem w ramach rekompensaty oczekuję baaaaardzo obszernej relacji ze szkolenia ;)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń