czwartek, 1 listopada 2018

Wakacje 2019

Tuż po urlopie kilka tygodni temu zacząłem myśleć o następnym wyjeździe.

Bez trudu znalazłem piękną ofertę wycieczki na przyszły rok. Kos (jeszcze tam nie byłem) - mała i interesująca wyspa, zakwaterowanie niedaleko plaży z biało-żółtym piaskiem, przy okazji można wyjechać do Turcji i zwiedzić ten kawał świata. Hotel ma super opinie, jest na moją kieszeń i nic tylko brać!

Ale...w międzyczasie znalazłem świetną wycieczkę do Rethymno (Kreta). Byłem tam ponad 5 lat temu, miasteczko bardzo urokliwe i wręcz cudne - niestety mieszkałem około 4 km dalej. Chciałbym poczuć klimat miasta wieczorami, przespacerować się po nim w nocy. Fajnie byłoby więc pojechać tam, ale zamieszkać w samym centrum - a przy okazji bardzo blisko plaży. Chętnie wróciłbym na plażę Elafonisi (tam zalałem sprzęt elektroniczny), przeszedł się wąwozem Imbros.

Jedna z knajp w Rethymno

Sklep z gąbkami

I jakby tego było mało, pojawiła się fantastyczna oferta na Majorkę - w innym rejonie niż ostatnio, ale kocham tę wyspę, więc z wielką ochotą wróciłbym na urlop. Pospacerował wśród przepięknych willowych zabudowań i zielonych ogrodów w Can Picafort, przejechał się znów tramwajem w Port de Soller, odwiedził Valdemossę z muzeum Chopina i wiele więcej!

Piaskowy zamek na plaży w Alcudii

Klimatyczne miasteczko Valdemossa

I teraz już sam nie wiem co wybrać - w przyszłym roku uda mi się wyjechać tylko na jedną wycieczkę a decyzję należy podjąć już teraz - kiedy ceny są najniższe.

17 komentarzy:

  1. Ciężki orzech do zgryzienia masz... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyboru! "Bzzz, bzzzz, Grecjo! przybywam!" :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze, gdy człowieka nie ciągnie do żadnych wyjazdów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio słyszałem że "bruk to bruk, płot to płot" i nie ma potrzeby zwiedzać świata. Na szczęście to nie u mnie :)

      Usuń
    2. Nie, no fajnie zobaczyć coś ciekawego i jak ktoś czuje potrzeba, to niech jeździ. Ale sobie pomyślałem, że po co mi jakiś daleki świat, skoro nawet najbliższej okolicy dobrze nie znam?

      Usuń
    3. Idąc tym tropem też nie powinienem nigdzie wyjeżdżać, bo zawsze można powiedzieć że bliższej okolicy się nie zna.

      Usuń
  4. Trzeba wybrać i już - ja bym pojechała tam, gdzie jeszcze nie byłam ale decyzja należy do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Cię ta Grecja ciągnie !!!

    Rethymno polecam jak najbardziej mieszkałam tam 2 razy więc nocami byłam codziennie ;) cudnie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz na karteczkach, wloz pod poduszke i rano wyciagnij jedna - los za ciebie zadecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie los, tylko Wróżka Urlopuszka - to ona podmieni karteczki na jedną właściwą. :-)

      Usuń
    2. Wczoraj zrobiłem losowanie. Wyszło że mam lecieć na Kos - ale chyba wolałbym Majorkę :P

      Usuń