niedziela, 16 grudnia 2018

Własnoręczne prezenty

Kartki zrobione, ostatnimi czasy myślałem nad prezentami - zwłaszcza dla dalszych znajomych. No i wymyśliłem, że gdy zapakuję w coś ładnego ciastka, które ostatnio robiłem to chyba będzie w punkt. Tzn to co mógłbym sprezentować od siebie - czyli nie wyręczając się byle sklepem i pieniędzmi.


W kartonikach są po cztery ciasteczka położne na papierze śniadaniowym. Zadziwiająco dobrze trzyma się puder - jakby przyklejony.


Mam nadzieję że te paczuszki będą miłą niespodzianką dla obdarowanych :) Dla mnie to także kolejne doświadczenia i poszukiwania czegoś, w co mogę włożyć swój czas, pracę, zaangażowanie.

24 komentarze:

  1. Ale fajny prezent..takie lubie!a jak pieknie zapakowany!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny prezent i jaki przydatny ! czy to wytrzyma do 24 grudnia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak. Ciastka są kruche i tuż po upieczeniu nie były tak dobre jak obecnie. Moja mama mówi, że spokojnie postoją nawet miesiąc.

      Usuń
  3. Niezwykle sympatyczne upominki :)
    A kukardy jak galancie wymodelowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Mario, ale... niestety okazało się że wybór kolorów tasiemki jest jest mizerny, muszę to koniecznie poprawić :)

      Usuń
  4. Tylko cztery ciasteczka? Skąpo. Ledwie da się smak poczuć.

    ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za okrutna bezwzględność! ;-D

      Usuń
    2. Jedno ciastko wystarczy do smakowania, a tu są aż cztery :) Lepiej pozostawić lekki niedosyt niż przesyt.

      Usuń
    3. Zastanawiam się, czy poprzednim wcieleniu nie byłeś siostrą Diesel w sanatorium dietetycznym... :-)

      Usuń
    4. Diesel? Na pewno nie - nienawidzę silników diesla :P

      Usuń
  5. A ja nic nikomu i rano powiedziałem mamie, że też nic nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest super pomysł na prezent. Przypomniałes mi, jak dostałam od koleżanki przed świętami robione przez nią pierniczki zapakowane w ładne pudełko. Myślę, że znajomi na długo to zapamiętają, a na pewno docenią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to byłoby fajnie, niech zapamiętają na długo :) A pierniczków nie lubię, wolę takie maszynkowe.

      Usuń
  7. Ja nie daję i nie biorę. Żaden tam młodzieńczy bunt. Pragmatyzm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma obowiązku - co kto lubi :) Ale gdybyś dostał od kogoś, to chyba przyjąłbyś?

      Usuń
    2. No przecież pisze, że nie daje. Niezłomny. ;-)

      Usuń
    3. Aberku, jeszcze wszystko przed nim :D

      Usuń
  8. Śliczne prezenty. Miałeś dobry pomysł, aby zrobić coś od siebie. A jakie piękne i kolorowe wstążeczki. I pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń