sobota, 31 lipca 2021

Podsumowanie tygodnia 198

Poniedziałek

Obecnie czytam Podręcznik Przygody Rowerowej. Koniec czytania głupot o prostytutkach czy innych takich. Tę książkę dopiero zacząłem, ale już widzę że taka średnio interesująca, no ale - może trzeba się bardziej w nią "wgryźć"?

A za oknem trochę deszczu, trochę przejaśnień. Lubię taką pogodę.

Wtorek

O 6 rano budzi mnie grzmot tak potężny, że zrywam się na równe nogi. Burza, a z nią pioruny tak mocne, że widno robi się w mojej sypialni mimo tego że mam tam rolety zaciemniające 100%.

Środa

W pracy tylu luzu, że w pewnym momencie przez godzinę oglądamy jakiś mecz z Tokio. Mało interesujący, ale lepsze to niż siedzenie bezczynnie.

Po pracy pędzę po drugą dawkę szczepionki. Czy znów będę umierał następnego dnia? To się okaże... Ciekawe, że ze strony e-szczepienia napisali mi że mam mieć Pfizera - a pierwszą dawkę miałem Astrę. Zapytam ich o co chodzi, żeby potem się nie okazało że będę świecił w nocy z tych szczepionek...

Czwartek

Wczoraj dostałem Pfizera. Babka powiedziała, że można łączyć Astrę z Pfizerem, więc się zdecydowałem. Objawy minimalne - lekki ból ręki, a wieczorem odrobinę zmęczenia i senność, ale to nic w porównaniu do tego co było po Astrze...

Piątek

Szybki dzień. I długi weekend, ponieważ w poniedziałek odbieram wolne za pracującą sobotę w ubiegłym tygodniu. Objawów po szczepieniu żadnych :)

9 komentarzy:

  1. Tomek, swiecisz w nocy z tych szczepionek ? :)
    Mój mąż po pierwszej dawce Astry bardzo fatalnie się czuł przez 3 dni, po drugiej dawce Astry jakby nigdy nic.
    Z wieści aktualnych - zjechałam do Polski na stałe :)
    Pozdrowionka z Karkonoszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stałe? Woow, to chyba dobra wiadomość? Ja po pierwszej dawce Astry też czułem się fatalnie...

      Usuń
    2. Tak, na stałe i to dobra wiadomość.

      Usuń
    3. Super Ula, powodzenia we wszystkim życzę i przesyłam mnóstwo serdeczności :)

      Usuń
  2. Widzę, że nie masz ostatnio dobrej ręki do lektur.

    Długi weekend w domu, czy na wyjeździe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też akurat miałem drugą dawkę Pfizera parą dni temu. Tutaj też wszystkim radzą, żeby po Astrze sobie Pfizera "strzelić", bo ma on lepszą skuteczność ;)

    OdpowiedzUsuń