sobota, 30 kwietnia 2022

Podsumowanie tygodnia 237

Poniedziałek

W pracy wymagający dzień, ale staram się nie myśleć o tym w takich kategoriach. Każdy wymagający/nietypowy klient jest wyzwaniem, z którym trzeba się zmierzyć aby zdobyć doświadczenie oraz nowe umiejętności - praktyka czyni mistrza. Wiadomo że nie od razu musi być idealnie, ale człowiek uczy się całe życie. I tak do tego podchodzę.

Wtorek

Wciąż mokro. Do pracy jadę autkiem, choć wolałbym hulajnogą. Inny powód to katar, który jest najsilniejszy jakiego doświadczyłem. Z nosa leje mi się jak woda z kranu.

Środa

Niespodzianka w skrzynce pocztowej. I to dwie!  Piękna kartka od Grażyny z Portugalii, oraz śliczna kartka od Darka z Kętrzyna.



Czwartek

Ciężki dzień że względu na popołudnie. Jedyne ukojenie odnajduję w kwiatach, nawet takich zwykłych i pospolitych. Niestety żadne tulipany tu nie żyją. W sumie nie dziwię się.


Piątek

Znów stresujące popołudnie. Na szczęście jakoś mija i można zacząć myśleć o długim weekendzie.

9 komentarzy:

  1. Kartka z Portugalii szła krócej, niż z Kętrzyna, słabo trochę, Poczta Polska powinna się wstydzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. doszła..wydawała mi się taka mała i dlatego taką kupiłam bo niezwykła ale bałam się, że zgubi się w torbie listonosza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładna, przepiękna! Dziękuję!

      Usuń
    2. Grażyna@ Ta do mnie też dotarła :)

      Usuń
  3. Weekend majówkowy niweluje wszystkie troski tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń