wtorek, 1 stycznia 2019

Noworocznie

Do kolekcji kartek dołączyły kolejne. W tym roku dostałem ich sześć - bywało kiedyś więcej, bywało mniej - ale nie ilość jest tu najważniejsza. Tak jak życzenia od "znajomych" - jeden sms (odpisałem) i kilka wiadomości na portalu społecznościowym, których nawet nie otwierałem.

kartki świąteczno-noworoczne
Prezenty ekscytujące, zaskakujące ale bardzo miłe. Niektóre przede wszystkim praktyczne.

koreczki
Wczorajszy wieczór bezalkoholowy. Za to "sportowy", ponieważ biegałem. Cały wieczór, intensywnie i zawzięcie. Biegałem tak, że aż palec bolał od przełączania kanałów tv. Biegałem palcem na pilocie, bo żadna stacja nie przyciągnęła mojej uwagi na dłużej niż pięć minut. W menu zapiekanki, koreczki i krakersy z pastą z tuńczyka.

krakersy
Za to na drogach prawie pusto. Prawie, ponieważ sarenki dostojnie spacerowały wzdłuż i wszerz jezdni. Kiedyś było ich zdecydowanie mniej, teraz wieczorem i w nocy jadę maksymalnie 70 km/h bo dzikie zwierzęta są wszędzie - jedynie na ogrodzonej ekspresówce pozwalam sobie szybciej.

zapiekanki
Miłego Nowego Roku :) Idę piec ciastka.

24 komentarze:

  1. Generalny wniosek z tego wszystkiego płynący...

    ...masz męża...

    ...i go tuczysz.

    ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zbyt daleko idący ten wniosek. Po prostu staram się dobrze odżywiać, bo to co w sklepach to jest wątpliwej jakości.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Tobie dobrze bez okazji, chociaż miałem już nic nie pisać. Wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przysmaki. Szczęśliwego Nowego Roku 2019! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co jest złego w życzeniach zostawianych na portalach społecznościowych?

    (jak ta moja kartka ponuro wygląda! zdecydowanie następnym razem muszę zrobić jakieś własne)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś gify, krótkie filmy wzięte wprost z sieci - zero w tym szczerych życzeń. Jeszcze jakieś obrazki z tekstem przesyłane od osoby do osoby. Naprawdę uważasz że to fajne?

      A kartka od Ciebie jest po prostu ciemniejsza.

      Usuń
    2. Fajne gify są zawsze fajne :D

      Usuń
    3. To za rok nie dostaniesz kartki tylko jakiegoś gifa (nie mylić z giftem :P)

      Usuń
    4. Aby nie na komórkę, bo się nie wyświetli :)

      Usuń
  6. ależ Ty masz kolorowe talerze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dojrzałam osiołki - nie mogłam się im oprzeć 😊 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, cóż za smacznosci na talerzach, te kolory, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorowości na talerzach. Ostatnio widziałam serwetki z takimi samymi osiołkami, chyba się nie oprę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tylko gdzie je będziesz trzymać?

      Usuń
    2. No, coś Ty, dwa małe osiołki? Jedna serwetka się jeszcze zmieści:)

      Usuń
    3. Tak, zawsze tak się mówi - a potem tu jedna, tam dwie i kolejne - bo przecież piękne :P

      Usuń