sobota, 2 stycznia 2021

Podsumowanie tygodnia 168

Poniedziałek

Kilka pierwszych jazd - ludzie mili i fajnie się pracuje z nimi. 

Wtorek

Wykłady. Dwie dziewczyny siedzą obok siebie i praktycznie całe trzy godziny gapią się w swoje telefony. Nie wiem co robią - możliwe że coś oglądają, lub grają a może i z kimś piszą, bo co jakiś czas coś tam stukają. Zastanawiałem się czy zwrócić im uwagę, ale postanowiłem robić swoje a przy okazji dobrze się bawić (prowadząc wykład).

Środa

Egzamin wewnętrzny z dziewczyną. Podczas kursu tylko dwie godziny miała z kimś innym, bo przyszła do mnie z polecenia. Zdała - co zdarza się bardzo rzadko przy pierwszym podejściu.

Czwartek

Pracuję tylko do godziny trzynastej. Potem załatwiam swoje sprawy i do domu wracam godzinę później, bo trzeba szykować się na wieczór :)

Piątek

W dni kiedy nie pracuję spokojnie mógłbym sobie pospać dłużej - ale nie. Człowiek budzi się z samego rana i nie ma szans na spanie. Spać będzie mi się bardzo chciało gdy akurat trzeba będzie zrywać się do pracy.

6 komentarzy:

  1. Czyli są jednak zdolni uczniowie ;o) Ten obrazek to jakiś z testu na światła drogowe, czy z eksperymentu na chomikach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrazek jest do omawiania cyklu zmiany świateł :)

      Usuń
  2. A gdzie spędziłeś Sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mamy. Nie byłem sam. Pojechaliśmy tam podczas tej niby godziny policyjnej...

      Usuń
  3. czyli dość spokojna i sympatyczna końcówka roku była u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń