czwartek, 14 maja 2015

Gapa

Poranek, jest przed dziewiątą - wydaje mi się że nadal śpię. Ale nie, kursantka właśnie parkuje, nie mogę być teraz w łóżku, nie mogę zamknąć oczu i jeszcze się zrelaksować. Mała luka pomiędzy pojazdami, sam nie wiem czemu wybrałem jej tak ciasne miejsce, ale trudno. Po nieco dłuższej chwili auto prawie idealnie stoi na środku miejsca parkingowego.

Mamine tulipany
Ok, jedziemy dalej. Słońce dopiero teraz nieśmiało wygląda zza chmur, jakby budziło się razem ze mną. Ponieważ o 9.00 mam zmianę - za kierownicę wsiada inny kursant, postanawiam jeszcze tylko zawrócić z wykorzystaniem biegu wstecznego (jak na egzaminie) i pojechać w umówione miejsce. Przy zawracaniu kursantka ogląda się przez prawe ramię i mówi... nie mamy eLki na dachu!? W pierwszej sekundzie myślę - żartuje sobie tak z samego rana?! Otóż nie - oglądam się, a na kanapie z tyłu stoi sobie grzecznie tablica L - która już od 8.00 powinna być na dachu!

Wczorajszy wyjazd poza miasto

Ale wpadka, zapomniałem o niej zupełnie - gapa ze mnie okropna! Bardzo rzadko mi się to zdarza, ostatnio chyba ponad 10 miesięcy temu, aż do dziś... Teraz po rozpoczęciu pracy kilka razy zastanawiam się, czy wszystko jest w porządku :)

22 komentarze:

  1. Za to nie przegapiles pieknych pol rzepakowych no i majowych tulipanow...dla mnie to wazniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny krajobraz:) Pola rzepakowe, niesamowite chmury i... pusta droga:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że "praca" - rozumiem, ale dlaczego "głupota"?

      Usuń
    2. Głupota - to o mnie :) Praca - to codzienność :)

      Usuń
    3. Nie należy tak "ostro" siebie traktować:) Trochę więcej pobłażliwości:)
      A będzie jeszcze gorzej - jak mawia mój Kumpel:)

      Usuń
    4. Gorzej w jakiej kwestii?

      Usuń
    5. W kwestii zapominania:) Ale tym się jeszcze za bardzo nie martw, trochę czasu upłynie zanim to dostrzeżesz:))))

      Usuń
    6. A, to miałaś na myśli. Niestety już to dostrzegłem, ale po co się tym przejmować? Życie jest piękne i tego należy się trzymać :)) Na 200%!

      Usuń
    7. Zgadzam się, życie jest piękne - na 200%:) I dlatego troszkę mnie zadziwiła ta kategoria (etykieta) wpisu. Do tej pory tak oznaczałeś niezbyt mądre poczynania kursantów:))))

      Usuń
    8. Ale nie należy tylko krytykować innych, na siebie trzeba popatrzeć jeszcze bardziej krytycznie :)

      Usuń
    9. Ale to już "wyższa szkoła jazdy":)

      Usuń
    10. Czyli dobry kierunek :)

      Usuń
    11. Dobry:)
      Idealny byłby, gdyby zamiast "głupota" powstała nowa kategoria wpisów:))) Tylko, proszę, nie miej mi tego za złe. To przecież jest Twój blog i możesz sobie pisać, co chcesz:)

      Usuń
    12. Zgadza się, kategorie na blogu są mało spójne i czasem trudno przez to coś znaleźć. Ale na razie nie zmienię nic w tym temacie, choć cały czas myślę o tym :)

      Usuń
    13. I bardzo dobrze - nie zmieniaj. Też mam problem z kategoriami wpisów: zbyt dużo i szczegółowo - źle, za mało i lakonicznie - też niedobrze. Eee, w końcu nie to jest najważniejsze. Ale... chciałoby się tej spójności i uporządkowania.

      Usuń
  3. Hello Tomek!
    Beautiful countrysides!
    Lovely tulips!!Have a happy day!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń