sobota, 28 listopada 2015

Portugalia na wrzesień

Do wyjazdu na Minorkę już tylko 199 dni, a do Portugalii - którą kupiłem wczoraj tylko 295. Zdecydowałem się na ofertę, którą prezentowałem kilka wpisów temu. Na stronach TUI znów pojawiła się atrakcyjna obniżka, więc nie było na co czekać :)


I tak Minorka kosztuje mnie 1650 zł (czerwiec, apartament, śniadania i obiadokolacje, hotel 4*), a Portugalia 1622 zł (wrzesień, apartament, śniadania, hotel 3*). Jedyny mankament obu wyjazdów to wylot z Warszawy, ale jakoś da się to sprawnie zorganizować.


Muszę zaopatrzyć się w zestaw do nurkowania, bo w obu miejscach zamierzam aktywnie wypoczywać :) I coś jeszcze? Może od stycznia zdołam poświęcić więcej czasu na doskonalenie angielskiego? A może zacząć hiszpański? Moja nauczycielka od angielskiego od pewnego czasu uczy się hiszpańskiego, więc ...


Czyli grafik wakacyjny na przyszły rok zapełniony. Teraz muszę tylko czekać, choć marzę o tym by jeszcze wcisnąć gdzieś jedno/kilkudniowe wyjazdy na kajaki, Bieszczady, krótsze i dłuższe spacery, czekoladę w Kazimierzu :)

Zdjęcia z ostatniego spaceru.

10 komentarzy:

  1. Ucz sie hiszpanskiego, latwy jezyk, lubisz Hiszpanie to i jezyk Ci sie przyda, jest jednym z najpopularniejszych jezykow swiata.Swietnie,ze zdecydowales sie na Portugalie, Algarve, uj! Albufeira! Warszawa to nie mankament...pamietaj, ze tutaj mieszkamy, jezeli potrzebujesz nasz pomoc to pisz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni spacer byl w Naleczowie!

      Usuń
    2. Brawo, to rzeczywiście Nałęczów :) No i pomyślę z tym hiszpańskim :))

      Usuń
  2. no to zaszalałeś .... ja pierdziu. A Minorka i Portugalia to na ile dni ??? bo ceny atrakcyjne nie powiem, że nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są oferty na 7 dni. Jak chcesz podeślę Ci oferty na maila, opinie są bardzo dobre :)

      Usuń
    2. 7 dni to mało z przylotem i odlotem min. 10 by mnie interesowało no i u mnie dochodzi zwykle własne wyżywienie więc cena drastycznie idzie w górę :D

      Usuń
    3. Portugalia dostępna jest głównie z własnym wyżywieniem, bo w tych apartamentach jest czajnik, lodówka, płyta grzewcza i inne akcesoria do robienia sobie jedzenia. Ktoś w komentarzach napisał że są nawet parasole plażowe!

      Usuń
  3. Piękne jest to zdjęcie z poziomu gleby :-) Życzę, aby czas płynął podwójnie szybko przez najbliższe 199 dni:-)

    OdpowiedzUsuń