piątek, 13 listopada 2015

Marzenia

Kilka dni temu na blogu pojawiła się rubryka z blogami, które czytam. Nie mam pojęcia dlaczego blog Polly nie chce tam wejść, nie ogarniam aż tak bardzo tego całego panelu. Może coś tam jest zablokowane, bo żeby czytać jej blog trzeba mieć zaproszenie. Coś tam próbuję, coś tam klikam a później muszę "cofać" decyzje ;-)

Rhetymno, 2013
Tymczasem większość wolnych chwil, spędzam szukając jakiejś fajnej wycieczki - ostatni pomysł to grecka wyspa Kreta. Dwa lata temu byłem tam, bardzo mi się podobało. Teraz chciałbym mieszkać w Rhetymno - to Kreta centralna (poprzednio mieszkałem 7 km od miasta). Świetne, klimatyczne miejsce, bardzo dobre na zwiedzanie wyspy. Już nie mogę się doczekać, a może czerwiec przesunąć wcześniej, tak np. na luty? :)

A może Minorka? Znalazłem już fajny hotel, położony niedaleko pięknej i długiej plaży, w miejscu spokojnym i urokliwym... Sam już nie wiem, ale jakie to miłe mieć takie rozterki!

12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie czerwiec przesunąć na luty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też poproszę o zmianę, ale od razu na luty 2017 r. ;-)

      Usuń
    2. To trzeba mieć złotą rybkę chyba...

      Usuń
    3. Oj, zaraz złota rybkę:) Trzeba tylko trochę... czasu:)))

      Ale marzenia nie spełniają się ot tak. W tym cała ich magia. Że są wyczekane. [Martyna Wojciechowska]

      Usuń
  2. Zdecydowanie milo jest miec takie rozterki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój blog jest zahasłowany dlatego możesz go dodać do linków ale pokaże Ci komunikat coś tam coś tam o url i wtedy i tak masz dodać. Potem wybierz zmień nazwę i sobie wpisz Polly czy co tam chcesz i link się doda ale będę zawsze na końcu listy no i nie będzie Ci pokazywało czy coś napisałam nowego. Taki minus zahasłowania niestety.

    Boszzzzzzzzzzzzzzzz MOJE Rethymno :D byłam na tej uliczce .... my jedziemy w maju ale jeszcze nie rezerwujemy bo ceny jeszcze wysokie zaczekamy na jakieś obniżki :) nawet się nie zastanawiaj ... Kreta jest cudna ... a dziś chyba pójdzie nasz wywiad w eter ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podzielisz się Twoim Rethymno? :D

      Usuń
    2. no przecież się dzielę :D pomagam Ci zdecydować, że jednak macie wybrać ponownie Kretę :D

      Usuń