sobota, 2 czerwca 2018

Podsumowanie tygodnia 34

Poniedziałek

Sąsiad z piętra niżej o którym już kiedyś pisałem - wyprowadził się. Szkoda :(

Wtorek

Uroczystość w drugiej pracy. Wydusili ze mnie większość sił... I jeszcze te upały, w aucie mam klimatyzację, w drugiej pracy - tylko dodatkowy stres...

Środa

Pytanie kursanta przy dojeżdżaniu do skrzyżowania o ruchu okrężnym - czy to rondo jest obrotowe? (to ten co przyszedł z Osą kiedyś...)

Piątek

Dużo ludzi na mieście, czas wtedy biegnie szybciej niż zwykle... A upały nie odpuszczają...

20 komentarzy:

  1. Ooo! szkoda tego sasiada, obdarzylam go sympatia , tak ladnie o nim pisales......a za oknem wreszcie kropi i jakies dalekie pomruki zapowiadaja może burzę? bedziej chlodniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie gorąco, może później przyjdzie ochłodzenie...

      Usuń
  2. Yeah, obrotowe rondo- mój faworyt :D
    Czyli, że przed takim rodem stoisz i czekasz, aż samo się obruci i podsunie drogę, w którą chcemy jechać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia o co mu chodziło, nie dopytywałem.

      Usuń
  3. Może chodziło mu o turbinowe??? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam że wyraz "turbinowe" jest poza jego zdolnościami rozumowania...

      Usuń
    2. Nie mondraluj się, jakbyś ty miał taką matkę to też musiałbyś żyć w ciągłym stresie.

      Usuń
  4. Ach te temperatury, czuję się jak ryba w wodzie. Jeszcze nie przekroczyło 30C, ale i tak jest dobrze. Czekam jak będzie powyżej 30C, to dopiero nabiorę energii do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie się sąsiad wyprowadził? Do córki, czy jakiejś umieralni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do syna, jednego z piękniejszych miast w Polsce...

      Usuń
  6. Jezeli mu chodzilo o turbinowe, to znaczy , ze jest bardzo madry i czytuje o nowosciach :) Ja jeden raz trafilam na takie cudo i zglupialam, bo za "moich czasow" czegos takiego nie uczyli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie, nie mogło mu chodzić o turbinowe, bo raczej nie jest mądry...

      Usuń
  7. Na przyszły tydzień u mnie zapowiadają nieco niższe temperatury i kilka dni z deszczem, może u Ciebie też będzie szansa na odpoczynek od upałów... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także ma być chłodniej, ale z klimatyzacją tragedii nie ma.

      Usuń
  8. Dodaj, ze przez cały tydzień masz przylepę...

    OdpowiedzUsuń
  9. A tu juś upały trochę przeszły :) Czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środę ma być chłodniej, ale nie narzekam - niech będzie jak tam sobie chce... :)

      Usuń
  10. rondo obrotowe??? ciekawe co miał na mysli hmmm

    OdpowiedzUsuń