sobota, 30 czerwca 2018

Podsumowanie tygodnia 38

Poniedziałek

Dzień z myślami odległymi, ale pozytywnie...

Wtorek

Zwykle w ten dzień z rana byłem w drugiej pracy, ale do września mam spokój. A i od września nie wiadomo. Oczywiście zrobią mi ostatni przelew za czerwiec i przez wakacje nic...

Środa

"Małżeństwo we troję" - niesamowicie wciągająca książka. Wręcz genialna! Uwielbiam książki - te które mi się podobają ;-)

Czwartek

Zaczynam od 7.00 poza miastem. Przejeżdżam obok mobilnych koszarów myśląc o... Widzę krzątających się ludzi przy sprzęcie, w śmigłowcach pracują już silniki wydając niski i głęboki dźwięk... Powietrze jest rześkie i jakby bardzo nasycone tlenem - może dlatego że poza miastem?

 

Piątek

Znów czas wypłaty. W tych dwóch tygodniach zrobiłem tylko 62,5 godziny, ale w miesiącu łącznie to już 155,5m a wliczając do tego wykłady 171.5. Do tego kilka dni w drugiej pracy i jeszcze w trzeciej... :)

13 komentarzy:

  1. takimi wiejskimi drogami jak na zdjęciu to mam szansę jeździć tylko na wakacjach :DDD ciekawe jak byś tu u mnie był instruktorem gdzie byś jeździł. W godzinę jazdy nie ma szans wydostać się z miejskiej aglomeracji :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? To jest szlak międzynarodowy, droga najlepsza w okolicy a nie wiejska... :D

      Usuń
    2. świetnie innymi słowy u mnie takich nie ma :D

      Usuń
    3. Są tylko lepsze? :>

      Usuń
    4. jeżeli uważasz za lepsze ciągłe skrzyżowania, tłok, korki i zero takich widoków jak te na zdjęciu to tak. Ale ja miałam na mysli, że u mnie się tak sielsko nie jeździ na nauce jazdy bo nie ma gdzie. U mnie się sterczy w korkach między miastami lub w samych miastach.

      Usuń
  2. Tomek, ja już się gubię z Twoimi pracami ale mniejsza o to... ;) I tak limit miesięcznych godzin przekroczyłeś - pozdrawiam Cię człowieku pracujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas wypłaty to dobry czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale po co tyle pracować? Nudzi Ci się w domu, problemy z zagospodarowaniem czasu wolnego, jakieś kredyty do spłaty, czy ocb?

    OdpowiedzUsuń