środa, 1 maja 2019

Tulipanowy maj

Po dwóch dniach pracy znów odpoczynek. Mimo tego że namawialiście mnie do kupna tulipanów, wczoraj (ani przedwczoraj) nie miałem sił iść do sklepu - kursanci wymęczyli mnie tak bardzo, że nawet musiałem odwołać umówiony wcześniej basen. Ale tulipany przyszły do mnie - dostałem je trochę wcześniej niż powinienem, ale tulipany w tym sezonie bardzo szybko przekwitają.



Czerwone są już u mnie w mieszkaniu. Po delikatnym przycięciu końcówek (wg zaleceń darczyńcy) i włożeniu tulipanów do wazonu z wodą otworzyły się i pięknie pachną. Chciałbym, aby postały jak najdłużej, może wymieniać wodę codziennie?


Żółte tulipany sfotografowałem w drugiej pracy, gdzie pojawiły się przy okazji realizacji jednego z projektów. Gdy powiedziałem współpracownikom "o, jakie piękne tulipany", ze zdziwieniem stwierdzili że tylko ja na nie zwróciłem uwagę.

Miłego odpoczywania, czy co tam robicie - ja do niedzieli nie pracuję :))

6 komentarzy:

  1. Milego odpoczynku z zapachem tulipanow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują tulipany na Twoich fotografiach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no to było mega zaskoczenie z tymi tulipanami!

      Usuń