sobota, 5 maja 2018

Podsumowanie tygodnia 30

Poniedziałek.

Duży ruch, część dnia spędzam w trasie, całość szybko mija.

Wtorek/Środa/Czwartek - wolne

Piątek.

Chyba zacznę zapisywać niektóre dygresje kursantów. Dziś jeździłem z panią X od innego instruktora z firmy, która mimo tego że przed samym egzaminem, to bardzo rzadko zatrzymywała się przed przejściami dla pieszych. Nie czepiam się, tylko przy końcu podsumowując mówię jej o tym, na co stwierdza: bo (...) kazał zatrzymywać się tylko przed ładnymi dziewczynami lub jego znajomymi...

No tak, ciekawe co oni opowiadają innym instruktorom o mnie..

A na koniec jedno zdjęcie - zapowiedź tego co pojawi się niebawem...


13 komentarzy:

  1. Basen dmuchany pojawi się niebawem...
    Od momentu, kiedy przestałem się przejmować "a co ludzie powiedzą", żyje mi się zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę duży ten basen...

      Usuń
    2. Sądziłem, że to, prawie, idealnie okrągłe jezioro, będzie inspiracją do rozłożenia basenu dmuchanego.

      Usuń
    3. Właśnie niedawno odkryłem, że w mojej okolicy takie okrągłe jeziorka :)

      Usuń
  2. no to czekam na "niebawem"

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcie, patrząc na nie tak mi się błogo zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ano, pieszy też człowiek ;) Ciekawe, czy się dla rowerzystów zatrzymuje :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesi i rowerzyści - szczególnie w kontekście niechronionych użytkowników drogi - są na bardzo wysokiej pozycji jeśli chodzi o bezpieczeństwo i kulturę - przynajmniej na moich kursach :)

      Usuń