środa, 12 stycznia 2011

Z podręcznika ... (1)

... nauki jazdy - Pytania testowe B - wydawnictwo Grupa IMAGE, Warszawa 2011 - pytania najnowsze z możliwych. Nr 126 (wersja książeczkowa):


Prawidłowa odpowiedź wg  autorów w/w podręcznika: C.

To ja gratuluję takiego opracowania, skoro tu się pojawiają takie błędy. Na tym zdjęciu niestety nie wyraźnie widać, ale sygnalizator poniżej tego który pokazuje sygnał czerwony nadaje sygnał zielony ! Zaznaczyłem go kółkiem:


Zbliżenie:


Bez komentarza.

C.d.n.

29 komentarzy:

  1. Może autor podręcznika nie zauważył tego zielonego sygnału na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet gdyby - co nie powinno się wydarzyć - to i tak ŻADNA ODPOWIEDŹ NIE JEST PRAWIDŁOWA !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się na początek grzecznie przywitam :) dziękując za sporą dawkę ciekawej lektury i przywołanie wspomnień z mojego kursu, gdzie było i straszno i śmieszno ;)

    A co do tematu dzisiejszego wpisu, to skoro w podręczniku są takie błędy to ja się zaczynam bać poruszać po drogach tudzież chodnikach/przejściach dla pieszych :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię, rozgość się, obowiązuje samoobsługa ;-)

    Zaciekawiło mnie, co strasznego było na Twoim kursie.

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dzięki :) czytanie to już na bieżąco mi zostało teraz :D

    A mój kurs to długa historia ale pewnie część szczegółów ujawnię przy komentowaniu wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie rozumiem "co autor miał na myśli".. Przecież nadawany czerwony sygnał nie zezwala na wjazd za sygnalizator (a właściwie za linię warunkowego zatrzymania). Z drugiej strony, w jaki sposób na jednym sygnalizatorze może być czerwone, a na drugim zielone? [no chyba, żem coś przeoczyła i niedouczonam, to proszę o uświadomienie mnie :) ]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się pytam gdzie jest ten pieszy w ogóle bo nie widzę zatem nie ma tam dobrej odpowiedzi moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  8. amfetamina - tak, sygnał czerwony nie zezwala na wjazd. Ale wszystkie odpowiedzi wg podręcznika pozwalają na to ! (rażący błąd autora).
    Dalej - jakim cudem może się pojawić sygnał czerwony i zielony ? (drugi rażący błąd autora). To wszystko w wydaniu dla osoby która ma pojąć te zasady. Coś tu nie tak, prawda ?!?

    Polly - kwestia niewidocznego pieszego, to następna pomyłka - ale to już "pikuś" w porównaniu do powyższego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmień ten szablon. Tło-muzeum w ogóle nie pasuje do tematu bloga. Poprzedni był o niebo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. kateee - masz szczęście że Twoje prawko w kieszeni :P

    Hebius - ehhh, poszukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak w ogóle to jakoś mało po polsku to pytanie jest ułożone, bo jak to rozumieć "w tej sytuacji kierujący pojazdem: ... zezwala na wjazd...."? Że komu on zezwala? Ale może mi się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wydaje Ci się. Błędów jest całe mnóstwo - a wszystko w jednej książeczce. Niebawem ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe szczęście, że mam już prawko te ponad osiem lat :) wtedy taki błędów w testach nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Były inne - wierz mi.

    PS. ale te szablony są brzydkie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie były, ja tam nie pamiętam widać jednak nie uczyłam się na pamięć ;)

    A szablony zdarzają się ładne, wprawdzie ja przejrzałam jakieś 500 zanim wybrałam ale da się ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. 500 ? A gdzie ich tyle jest ?

    OdpowiedzUsuń
  17. współczuję tym, którzy z takich pomocy korzystać będą i współczuję tym mądrym co podobne pytania tworzą - brak mózgu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze nie pamiętam już tej strony z szablonami ale podejrzewam że googlach znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nemst - czasem ci co korzystają, w ogóle nie widzą błędów :/

    Hekate1985 - poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w wolnej chwili wpadnij do mnie odebrać wyróżnienie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Eee ? O czymś chyba nie wiem, ale już biegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hebius znów powie, że Ci robię reklamę albo coś innego przykrego ale zasłużyłeś bo mi się przydaje Twój blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem do usług :]

    A Hebius niech tam reklamuje to z sms :P

    OdpowiedzUsuń
  24. reklamuje a nie wysyła. Powinien od kogoś pożyczyć na tę okoliczność telefon hi hi hi ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślisz że umie wysyłać sms ? :o :P

    OdpowiedzUsuń
  26. hmmm nie wiem ale to dobre pytanie ....

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobra, powoli "zabieram się" za napisanie kolejnej blotki :)

    OdpowiedzUsuń